سردار شیرازی:پیام اصلی رزمایش ایران را کشورهای مقابل جمهوری اسلامی دریافت کردند

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۳:۵۰:۴۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۷ و شلیک موفق ده‌ها فروند موشک گفت: پیام اصلی این رزمایش برای کشورهایی است که مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و آنها پاسخ خود را با برگزاری این رزمایش دریافت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۷ گفت: امروز نمونه شلیک ده‌ها فروند موشک های دوربرد، میان برد و کوتاه برد نظام جمهوری اسلامی ایران را شاهد بودیم و یک بار دیگر توانمندی کشورمان در این رزمایش تمرین شد.
رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری با اشاره به محک خوردن قدرت و توانمندی دفاعی نظام اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم ۷ اظهار داشت: همه دنیا به عینه این صحنه ها را مشاهده کرده و کاملا برایشان ملموس بود.
وی با اشاره به اینکه این رزمایش تنها نشان دهنده توانمندی دفاعی کشورمان است و هیچ تهدیدی برای کشورهای همسایه به حساب نمی آید، گفت: هر کسی که باید پیام اصلی این همایش را دریافت کند دریافت خواهد کرد.
سردار شیرازی با بیان اینکه پیام اصلی این رزمایش برای کشورهایی است که مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند، گفت: اگر دشمنان و کشورهای مقابل جمهوری اسلامی ایران قصدی هم داشته باشند امروز این توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرده اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۵۵۰۴۵۳۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.