سردار عراقی: اگر یک نیروی نظامی آمادگی جسمانی نداشته باشد، دشمن مسلط می‌شود

۲۲ آبان ،

cf9cc6ad-5f7e-4623-9b5d-267cc4d52dee-13.jpg

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، ایمان، آموزش، انضباط و آمادگی جسمانی را چهار مولفه اصلی در یک سازمان نظامی خواند و گفت: ایمان اساس کار است و با آموزش استعدادها شکوفا می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی در سومین دوره مسابقات ورزشی نیروی زمینی سپاه، خطاب به ورزشکاران اظهار کرد: امروز شما ورزشکاران در میدان مسابقات ورزشی توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارید و طبیعی است هرکس آموزش بهتری دیده باشد در صحنه آزمون موفق‌تر خواهد بود.

وی آمادگی جسمانی را شرط اصلی موفقیت نیروهای نظامی در ماموریت‌های محوله خواند و افزود: اگر یک نیروی نظامی همه مولفه‌های آمادگی رزم را داشته باشد اما آمادگی جسمانی نداشته باشد، در صحنه عمل قادر به ایفای نقش و استفاده از سایر توانمندی‌های خود نخواهد بود و در نهایت دشمن مسلط خواهد شد.

عراقی خطاب به ورزشکاران اضافه کرد: در کنار آمادگی‌های معنوی باید آمادگی‌های جسمانی قوی داشته باشید تا بتوانید رزمنده توانمند باشید و این مهم در طول هشت سال دفاع مقدس به تجربه ثابت شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه به ورزش توجه ویژه‌ای دارد چون ورزش و آمادگی جسمانی اساس کار است.

بر اساس این گزارش تفسیری، در این دوره از مسابقات تعداد ۴۳۵ نفر از ورزشکاران منتخب رده‌های نیروی زمینی سپاه، تیپ‌ها و لشکرهای مردم‌پایه در سه رشته آمادگی جسمانی تکواندو و جودو به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.