سردار مومنی خبر داد:کمیته مشترک پایش تشکیل می شود

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۲:۴۵:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به منظور کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی کشور؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تشکیل کمیته مشترک پایش با حضور نمایندگان سازمان های دخیل در امر ترافیک خبر داد و گفت: اعضای این کمیته، تصادفات و تلفات در استان های کشور و نیز نوسانات جاده ها را به منظور کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی کشور رصد می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار مومنی در سی و پنجمین جلسه کمیته عملیات و اجرای مقررات (اجرای طرح تابستانی ۹۱) با اشاره به اجرای طرح تابستانی اظهار داشت: این طرح طی دو مرحله به اجرا در می آید که مرحله اول آن از ۳۱ خرداد تا ۳۰ تیر ماه می باشد و مرحله دوم از ۲۵ مرداد تا دوم مهر ماه با همکاری و مشارکت سازمان های مربوطه اعم از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس، قوه قضاییه، شهرداری ها و غیره آغاز می شود.
وی با بیان این که در سال گذشته اقدامات خوبی در امر کاهش سوانح و حوادث رانندگی صورت گرفت به کاهش تلفات جاده ای در دو ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: امسال سال سختی در کاهش تصادفات رانندگی خواهیم داشت و ادامه این روند منوط به توسعه زیرساخت ها و تغییر مولفه های ایمنی رانندگی می باشد.
سردار مومنی از تشکیل کمیته مشترک پایش، خبر داد و افزود:این کمیته با حضور نمایندگان سازمان های دخیل در امر ترافیک تشکیل می شود و اعضای این کمیته، تصادفات و تلفات در استان های کشور و نیز نوسانات جاده ها را رصد و نسبت به رفع مشکلات در اسرع وقت اقدام می کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان ها به منظور توسعه فرهنگ ترافیک اظهار داشت: بنا به پیشنهاد اعلام شده از سوی قوه قضاییه، حقوقدانان و قضات همانند معلمان تحت عنوان حقوق یاران ترافیک، با پلیس همکاری می کنند.
سردار مومنی با اشاره به تشکیل پلیس راه روستایی در سال گذشته بر تقویت این پلیس تاکید کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی خبر داد و افزود: بنا به پیشنهاد ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی این خودروها، پلیس مساعدت لازم را انجام خواهد داد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۴۴۵۰۹۸۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.