سردار نقدی:ملت صلاحیت فتنه‌گران و دوستان آن‌ها را در ۹دی رد کردند

۹ م دیماه ،

4246189.jpg

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فراموش نکنیم تاریخ قمری حماسه بزرگ ۹دی مصادف با عاشورای حسینی بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در مراسم پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی، در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: مهمترین عامل بصیرت و یکپارچگی مردم علیه فتنه‌گران علی‌رغم تبلیغات گسترده، ارتباط امت با عاشورا و ولایت فقیه بود.

وی افزود: جنس فتنه گران از جنس عمرسعد و شمر است که می‌دانند حقیقت کدام است اما به خاطر حب ریاست و مقام حاضر به حرمت‌شکنی و حق‌ستیزی شدند.

وی اظهار کرد :چقدر این کار زشت است که عنصری برای انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، خیانتکار، مومن‌کُش، ضددین و شرابخواری مثل شاه عربستان، شاه بحرین و جورج سورس مشورت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: فتنه‌گران همان‌هایی می باشند که در بین مردم سخن از انتخابات، رای مردم، آزادی بیان و قانون به زبان می‌آورند، اما وقتی قدرت خود را در خطر می‌بینند کمترین توجه و احترامی به حق و رای مردم نشان نمی‌دهند.

وی با اشاره به «حضور بی‌نظیر مردم در ۹ دی» اظها کرد: در نظام انقلاب اسلامی حرص و ولع قدرت و نهادینه کردن قدرت و ثروت در یک خانواده و گروه وجود ندارد. ملت ایران صلاحیت فتنه‌گران و دوستان آن‌ها را که حاضر به توبه و مرزبندی با استکبار و خداستیزان نشدند در ۹دی رد کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.