سردار نقدی: آمریکا با ایجاد کارخانه مشروب قصد انحراف جوانان ما را دارد/ آزاد کردن اسیران جنگ نرم اصلی‌ترین کار ماست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست استکبار در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه تصریح کرد: قدرت علمی و تسلیحاتی ما بسیار پیچیده و بالا و فوق تصور دشمنان است.

سردار محمدرضا نقدی در جلسه‌ای با ۳ هزار نفر از دانشجویان بسیجی دوره طرح ولایت در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آمریکا با استقرار در افغانستان، تولید مواد مخدّر را به سرعت افزایش داد و با ایجاد کارخانجات مشروبات الکلی در کشورهای همسایه و عرضه آن با نازل‌ترین قیمت، قصد انحراف جوانان ما را دارد که در این مسیر، رسالت نسل جوانان انقلابی بسیار خطیر و مهم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، جنگ امروز را رویارویی مستقیم تمام جبهه استکبار با ایران اسلامی دانست و ادامه داد: مهمترین تکلیف ما در جنگ نرم امر به معروف و نهی از منکر به شیوه ایجابی است و رزمنده جبهه فرهنگی باید اسیرشدگان را در فکر، اندیشه و اخلاق از چنگال دشمن نجات بخشد.

نقدی با انتقاد از محیط دانشگاه در استحاله فکری و فرهنگی دختران و پسران جوان تصریح کرد: آزاد کردن اسیران جنگ نرم اصلی‌ترین کار ماست و این جهاد به مراتب برتر از جهاد دفاعی در جنگ تحمیلی است.

وی در پایان به تبیین عنوان «اقتصاد مقاومتی» پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی پیدا کردن راهکارهای جدید و بومی برای قطع وابستگی‌ها و رسیدن به خودکفایی اقتصادی است. اقتصاد مقاومتی به معنی استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهاست که این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.