سردار نقدی: بازنده انتخابات ۸۸ اگر آشوب نمی‌کرد امروز ۹۰ درصد رای داشت

۰۹اردیبهشت،

سردار محمدرضا نقدی در همایش «حماسه­‌سازان سیاسی، دلاورمردان بسیجی» که در مشهد برگزار شد، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نا­آرام به ضرر همه حتی بازنده­ انتخابات است. در سال ۸۸ اگر فرد بازنده با دادن بیانیه­‌ای نتیجه­ انتخابات را قبول می­‌کرد، امروز اگر کاندیدا می­‌شد بالای ۹۰ درصد رای داشت ولی با آشوب­‌هایی که ایجاد کرد امروز حتی دو رای هم ندارد.

وی با بیان اینکه “در مرحله­ تایید صلاحیت­‌ها مرجع، شورای نگهبان است و اگر کسی رد شد حق ندارد شلوغ کند و باید همه تابع قانون باشیم”، افزود: هر کاندیدایی که توسط شورای نگهبان تایید شد هیچ­کس حق ندارد اجتماعات آن­ها را به هم بزند. بسیج و سپاه نیز به عنوان پایه­‌های امنیت و اقتدار ملی ارزشمندتر از آن می باشند که خرج انتخابات شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج باید به عنوان خط­ شکن وارد عرصه­ حماسه­ سیاسی شود و حماسه­ سیاسی باید با حضور در پای صندوق‌­های رای رقم بخورد؛ هر بسیجی فعال و هر عضو حلقه­‌های صالحین باید تلاش کند یکی از اشخاصی را که در دوره­‌های قبل رای نداده ­است متقاعد کند و به پای صندوق­های رای بیاورد.

نقدی با انتقاد از کسانی که مذاکره با آمریکا را پیشنهاد می­‌کنند تاکید کرد: آمریکایی‌ها دنبال این می باشند تا سد رویارویی را بشکنند و به سازش بکشند تا مالک افکار عمومی ملت ایران شوند و ملتی که با صلابت در برابرشان ایستاده است را مدیریت کنند. کسانی که در این شرایط مذاکره، تسلیم و سازش را پیشنهاد می­‌کنند یا خائنند یا بی‌تدبیر. ملت ایران روزی که در دنیا تنها بود قیام کرد اگر امروز که ملت­ها قیام کرده­‌اند و چشم امیدشان به ملت ایران است تسلیم شویم چه جوابی داریم که به آنها بدهیم؟

وی با تاکید بر لزوم تحقق حماسه­ اقتصادی اظهار کرد: آمریکایی­‌ها از غلبه بر ایران در عرصه­‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی ناامید شده­‌اند و به همین سبب قصد دارند در عرصه اقتصاد با ملت ایران مقابله کنند اما ملت ما نشان­ داده­ است که هیچ­گاه خسته نخواهد شد و اگر مشکلاتی که امروز هست ۱۰ و حتی ۱۰۰ برابر شود باز هم ملت خواهد ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی گسترده­ آمریکا بر ضد ایران تصریح کرد: دشمنان در حوزه فرهنگ سرمایه­‌گذاری‌های بسیاری کرده­‌اند و با ترویج مواد مخدر، فساد و ابتذال قصد تاثیرگذاری بر ملت ایران را دارند. دشمنان از سال ۶۸ تا ۷۸ یک برنامه ۱۰ ساله پیاده کردند و می­‌خواستند در سال ۷۸ ثمره­ آن را ببینند که ناکام ماندند و در برنامه­ دیگری تهاجم فرهنگی گسترده­‌ای را از سال ۷۸ تا ۸۸ برنامه­‌ریزی کردند که باز هم موفق نشدند و به همین سبب امیدی ندارند که در کوتاه­ مدت در حوزه­ فرهنگ دستاوردی داشته باشند.

/۲۷۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.