سردار نقدی با خانواده شهید احمدی‌روشن دیدار کرد

۱۹م دیماه ،

4388400.jpg

در آستانه اولین سالروز شهادت مصطفی احمدی‌روشن، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل پدری این شهید با والدین و خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رحیم احمدی‌روشن – پدر مصطفی احمدی‌روشن – در این دیدار گفت: مصطفی همیشه زندگی در ایران را زندگی در گوشه‌ای از بهشت می‌دانست و با اینکه مشکلات کاری بسیار داشت ولی هیچگاه مشکلات را به خانواده منتقل نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: مصطفی با مردم بود و شبانه‌روز برای این مردم کار می‌کرد و آثار یأس و ناامیدی را در چهره او ندیدم. در حالت عادی این بچه در روز سه – چهار ساعت بیشتر استراحت نمی‌کرد و همیشه در حال فعالیت بود.

رحیم احمدی‌روشن کنار رفتن پرده‌های امنیتی را سبب مطلع شدن مردم از خدمات این شهدا عنوان کرد و افزود: اکثر مطالبی را که ما از فعالیت‌های شهید می‌دانیم بعد از شهادت او فهمیدیم و خدا را شکر می‌کنم. موضع‌گیری‌های شهید در جریانات فتنه در مقابل فتنه‌گران بسیار سخت بود چرا که اصلی‌ترین موفقیت مصطفی ولایتمداری وی بود و برای حضرت آقا ارزش بسیاری قائل می‌شد و به ایشان عشق و محبت داشت.

پدر مصطفی احمدی روشن بر لزوم معرفی شهدای جوان علمی به عنوان دانشمند هسته‌ای در جهان تاکید کرد و گفت: وقتی حضرت آقا به منزل ما تشریف آوردند فرمودند که شهادت این جوان دل ما را شکاند و آنجا بود که ما فهمیدیم آقا با واسطه یا بی‌واسطه ایشان را می‌شناسند.

وی تعیین خط و مشی شهدا برای ما را یک واقعیت دانست و تصریح کرد: خط قرمز مصطفی، ولایت بود تا آنجا که مصطفی یک جوان فعال و پرنشاط بود اما با همه افکار و عقاید در جهت تاثیرگذاری گام بر میداشت و اگر کسی می خواست وارد این خط قرمز بشود مصطفی دیگر شادی و خنده و سر حال بودن را کنار گذاشته و موضع‌گیری می‌کرد.

پدر شهید احمدی‌روشن تاکید کرد: شهیدان خط و مشی ولایت مداری و بصیرت را برای ما ترسیم کرده‌اند و ما هم باید اینجوری باشیم چراکه هرچه مصطفی در قبال فتنه می‌گفت همان مواضع حضرت آقا بود که واقعیت داشت. مصطفی با وجود کارهای بسیار در حماسه نهم دی حضور فعال داشت و کارهایش را فقط برای خدا انجام می‌داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.