سردار کاظمینی خبرداد: تشکیل یگان شناسایی هوایی بسیجیان/اشراف اطلاعاتی سپاه در سطح تهران

۰۲خردادماه،

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به توان دفاعی بسیجیان تهران از تشکیل ۴ گردان تکاور بسیجی و یک یگان شناسایی هوایی خبر داد.
سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گردهمایی بزرگ بسیجیان نواحی این سپاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: لشکر ۲۷ و رزمندگان تهران نفش بسزایی در عملیات بیت‌المقدس و شهر خرمشهر داشتند.

وی افزود: امیدواریم فاتحان خرمشهر روزی فاتحان بیت‌المقدس شوند و همه تلاش و آمادگی ما این است که بیت‌المقدس به دست قوای محمد رسول‌الله(ص) فتح شود و از صهیونیست‌های غاصب رهایی یابد.

کاظمینی تاکید کرد: سپاه محمد رسول‌الله(ص) متشکل از لشکر ۲۷ و لشکر ۱۰ و منطقه مقاومت بسیج، دارای ۲۳ ناحیه محلات و اقشاری است و تاکنون ۵۰ هزار حلقه صالحین در محلات تشکیل شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: سپاه تهران بزرگ با تشکیل مؤسسات فرهنگی، نقش بسزایی در عرصه فرهنگی تهران نیز دارد.

کاظمینی افزود: همچنین در عرصه دفاعی، این سپاه با ۲۴ گردان امام حسین(ع) و ۴ گردان رزمی، لشکری بسیار آماده برای دفاع از انقلاب است.

وی همچنین به تشکیل ۴ گردان تکاور بسیجی و یک یگان شناسایی هوایی اشاره کرد و گفت: در حوزه امنیتی نیز دو تیپ حضرت زهرا(س) و آل محمد و ۴ یگان امنیتی ولی عصر(عج)، امام حسن مجتبی(ع)، امام هادی(ع) و امام رضا(ع) آمادگی‌های خوبی در حوزه امنیتی دارند.

کاظمینی تصریح کرد: همچنین یگانی برای امداد و نجات و انتقال برای گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز از اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح تهران در حوزه‌های فرهنگی، ‌اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی برخورداریم و آمادگی لازم را در همه این عرصه‌ها داریم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی، تربیت نیروی انسانی، ترویج زندگی اسلامی و تغییر فضای موجود در تهران به فضای اسلامی از اهداف برنامه‌های فرهنگی سپاه تهران بزرگ است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.