سردبیر الدیار اردن: جنگ سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سردبیر روزنامه الدیار اردن در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تاکید نمود جنگ در سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران؛ «محمد سلامه» سردبیر روزنامه الدیار اردن در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تاکید نمود: بحران سوریه یک توطئه است که سبب آن پافشاری دمشق در حمایت از لبنان و فلسطین است و جنگ سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است.
 
سلامه با اشاره iبه نقش ترکیه در تشکیل بحران سوریه اظهار داشت که آنکارا در حال پیگیری اهداف عثمانی است.
 
سردبیر روزنامه الدیار در ادامه افزود: اوضاع در سوریه رو iبه iبهبود است و من باور دارم که دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه سرانجام پیروز خواهد شد.
 
سردبیر روزنامه اردنی با انتقاد از نقش منفی اخوان‌المسلمین در سوریه تصریح نمود که اخوان حق ندارد در مسئله سوریه اینگونه همراه توطئه‌گران شود چرا که نظام سوریه سال‌ها حامی مقاومت فلسطین بوده است و آنها باید بدانند که نظام سوریه سرنگون نخواهد شد.
 
سلامه درباره موضع دوگانه کشورش در قبال بحران سوریه گفت: سیاست خارجی اردن تلاش می‌کند تا در ادامه بحران سوریه بی‌طرف بماند و دولت اردن iبه تروریست‌ها اجازه ورود iبه سوریه را نخواهد داد.
 
وی در پایان درباره فضای نمایشگاه مطبوعات گفت: این نمایشگاه عالی است و iبه نظرم کشور ایران و شهر تهران بسیار بسیارزیباست و هیچ نشانی از آنچه که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود ندیدم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.