سردرگمی گروه بهمن در عرضه B50

با وجود وعده های عرضه b50 در سال قبل مدیرعامل گروه بهمن اعلام کرد: زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نیست و هم اکنون این مسئول در حال طی کردن مراحل شماره گذاری است.
محمدرضا سروش در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تعداد دستگاهی که از این محصول عرضه خواهد شد مشخص نیست و قیمت آن نیز در زمان عرضه تعیین می گردد.
با وجود اینکه قرار بود بیش از یک سال پیش محصول b50 وارد بازار شود اما اتفاقاتی از جمله تحریم ها و افزایش قیمت و همچنین طولانی شدن اعلام قیمت این محصول از جانب سازمان حمایت سبب تأخیر در عرضه آن شده و در حال حاضر نیز b50 در حال گذر از هفت خوان رستم شماره گذاری است.

 

 

محصول تازه دیگری که قرار بود گروه بهمن در سال جاری وارد بازار کند، b70 بود که به نظر می رسد برای عرضه این محصول حالا حالاها باید منتظر بود چرا که مدیرعامل گروه بهمن در خصوص زمان دقیق عرضه محصول تازه گروه بهمن- b70-، قیمت و تعداد دستگاهی که قرار است از این محصول به بازار عرضه شود هیچ گونه توضیحی ارائه نکرد و صحبت دربارهٔ این محصول را به زمان دیگری موکول کرد.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: هم اکنون برنامه ای جهت تولید و عرضه این محصول وجود ندارد و عرضه b50 در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین اظهار داشت: عرضه b70 نیازمند برنامه ریزی و زمانبندی است و با توجه به شرایط کنونی بازار خودرو برنامه ای برای تولید آن وجود ندارد.
اگرچه سروش از تولید دو محصول تازه توسط گروه بهمن خبر داد و بیان کرد که تولید دو محصول تازه و عرضه آنها به بازار تا پایان سال جاری در دستور کار گروه بهمن قرار دارد اما وی از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص این محصولات اجتناب کرد.
سروش در پایان خاطرنشان کرد: گروه بهمن قراردادهایی با چند شرکت چینی از جمله zx و faw منعقد کرده و همکاری هایی جهت تولید خودرو با آنها دارد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۴ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۱۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.