سردی دستبند بر دستان مواد فروش جنوب پایتخت

۰۱ تیرماه ۱۳،

سرهنگ صالحی صبح امروز از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر طی اجرای طرح امنیت محله محور در “فلکه سوم خزانه” خبر داد و افزود:از متهم مقادیر قابل توجه ای هروئین کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ احمد صالحی رییس کلانتری ۱۶۰ خزانه صبح امروز به تشریح جزییات خبر فوق پرداخت.
 
به گفته وی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با توزیع کنندگان مواد مخدر ماموران گشت انتظامی کلانتری اقدام به شناسایی مناطق جرم خیز این منطقه نمودند.
 
این مقام انتظامی بیان کرد:شب قبل ماموران هنگام گشتزنی در “فلکه سوم خزانه” بودند که متوجه فردی که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بود، شدند.
 
کلانتر ۱۶۰ خزانه عنوان کرد:ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند اما مظنون به محض ملاحظه پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد،با فرار مظنون عملیات تعقیب و گریز پلیسی ‌آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند او را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کنند.
 
سرهنگ صالحی در پایان خاطرنشان کرد:در بازرسی از متهم که ” امیر” نام داشت بیش از ۱۰۰۰ گرم هروئین کشف شد که نامبرده به همراه مواد مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال یافت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.