سرریز جمعیت تهران به شهر جدید پرند

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

باران هاشم‌زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند​ با بیان اینکه نخستین مطالعات طرح توسعه و عمران این شهر در سالهای ۷۴ و ۷۶ انجام شد و نیمه‌ دوم دهه …

سرریز جمعیت تهران به شهر جدید پرند

باران هاشم‌زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند​ با بیان اینکه نخستین مطالعات طرح توسعه و عمران این شهر در سالهای ۷۴ و ۷۶ انجام شد و نیمه‌ دوم دهه ۷۰ به تصویب نهایی رسید گفت: در سال ۸۴ بازنگری در طرح صورت گرفت و پس از آن بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در افق این شهر پیش بینی شد. 

هاشمی زهی در ادامه افزود: در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر در این شهر ساکن هستند و طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان امسال شمار ساکنان پرند به ۲۱۰ هزار نفر خواهد رسید. 

وی در ادامه توضیح داد: پرند دارای ویژگی‌هایی است که مهمترین آنها اتصال به شبکه قطار شهری تهران از طریق خط یک مترو در آینده نزدیک است. 

مدیر عامل عمران شرکت پرند در ادامه اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر مهمترین آزاد راههای کشور از جمله آزاد راه تهران-ساوه و تهران – قم و همچنین همجواری با مجموعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و تاسیسات مرتبط، وجود شهرک صنعتی در جنوب شهر پرند ووجود دانشگاه آزاد و پیام نور از جمله مهمترین ویژگی های این شهر به شمار می‌رود. 

هاشم‌زهی در ادامه توضیح داد: تاسیسات زیربنایی مورد نیاز جهت احداث پروژه های بزرگ شهری شامل مجتمع‌های تجاری،‌خدماتی، رفاهی، ورزشی و درمانی در شهر جدید پرند ایجاد گردیده است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا پایان سال ۹۴ تمامی پروژه‌های مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد. 

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.