«سرزمین نوچ» و «یک رمانس دانشگاهی مرگبار» از پرفروش‌های شهر کتاب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در فهرست پرفروش‌های شهر کتاب در ۱۵ روز پایانی شهریورماه امسال، کتاب‌های «سرزمین نوچ»، «دخترها در جنگ» و «من منچستر یونایتد را دوست دارم» به جمع پرفروش‌های داستانی آمده‌اند.

در بخش شعر، «جنبش تن‌باکو» سروده سجاد نوروزی و «صد شعر از این صد سال» (برگزیده شعر قرن بیستم ایران) به اضافه سه کتاب دیگر پرفروش بوده‌اند. در میان آثار تاریخی، کتابهای «روزگاران» (تاریخ ایران از آغاز تا سقوط پهلوی) اثر عبدالحسین زرین کوب، «بازسازی و سازندگی» (کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال ۶۸) و «بن لادن‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ها قرار دارند.

در بخش کودک و نوجوان نیز نام کتاب‌هایی چون «بهترین کاری که باباها بلدند»، «کلاس اولی‌ها»، «کیتی دکتر می‌شود»، «فقط دخترها بخوانند» و… به چشم می‌خورد. در بخش موسیقی تغییر چندانی نسبت به فروش نیمه اول این ماه حاصل نشده است و تنها آلبومی که به فهرست افزوده شده، «رخصت» با صدای زنده یاد ناصر عبداللهی است.

فهرست کامل پرفروش های کتاب و مجله در فروشگاه مرکزی شهرکتاب در نیمه دوم شهریور به این شرح است:

در بخش داستان بزرگسال کتاب‌های «سرزمین نوچ»، «یک رمانس دانشگاهی مرگبار»، «من منچستر یونایتد را دوست دارم»،«دیگر تنها نیستی» و«دخترها در جنگ» از پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. کتاب‌های پرفروش بخش شعر هم عبارت‌اند از: «جنبش تن‌باکو»،«صد شعر از این صد سال» (برگزیده شعر قرن بیستم ایران)، «کلیات دیوان وحشی بافقی»، «ارغنون» و «مرگ را با تو سخنی نیست»

«روزگاران» (تاریخ ایران از آغاز تا سقوط پهلوی)، «بازسازی و سازندگی» (کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال ۶۸)، «بن لادن‌ها» و «تاریخ اجتماعی ایران» کتاب‌های پرفروش حوزه تاریخ هستند و «نخستین مسلمانان در اروپا»، «سرگذشت فلسفه»، «فصوص‌الحکم» و «استبداد شرقی» نیز از پرفروش‌ترین عنوان‌های بخش فلسفه و عرفان هستند. کتاب‌های پرفروش حوزه هنر نیز به این ترتیب هستند: «انسان‌شناسی هنر»، «دانشنامه زیبایی‌شناسی»، «ترکیب‌بندی در عکاسی»، «درباره تئاتر» و «شایعات».

 

«بهترین کاری که باباها بلدند»، «کلاس اولی‌ها»، «کیتی دکتر می‌شود»، «تفاوت‌ها – ۸۰ معمای تصویری» و«شغل آینده من» از عناوین پرفروش کتاب‌های کودک هستند و در بخش کتاب‌های گروه سنی نوجوان و رمان بزرگسال هم کتاب‌های زیر فهرست پرفروش‌های نیمه دوم شهریور را تکمیل می‌کنند: «کافکا و عروسک مسافر»، «حکایت‌های فلسفی»، «فقط دخترها بخوانند»، «غرور و تعصب» و«قتل در تعطیلات».


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.