سرشبکه عوامل ترور دانشمندان هسته ای دستگیر شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘ حیدر مصلحی، روز پنجشنبه در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با موضوع ‘ حقوق بشر و امنیت ملی’ به اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران اشاره کرد و افزود: در دستگیری های اخیر بر خلاف دستگیری عامل ترور شهید علی محمدی‌ سرشبکه تروریست های هسته ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با تصریح بر این که از درون سرویس های جاسوسی کشورهای غربی اطلاع وجود دارد، اضافه کرد: استکبار می داند با این دستگیری ضربه محکمی خورده و در میان آن ها ولوله ای ایجاد شده است.

مصلحی هم چنین به هزینه سنگین سرویس های جاسوسی خارجی برای حمایت از اپوزیسیون داخلی و خارجی اشاره کرد و ادامه داد: کار فتنه تمام نشده است و مجموعه فتنه در داخل و خارج با طراحی های جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ حلقه داخلی و خارجی فتنه برای براندازی نظام‌ تصریح کرد: این براندازی به معنی حذف شدن اسلام از ایران است.

وزیر اطلاعات دلیل این ادعا را یافتن جزوه ای از دفتر کار یکی از فعالین فتنه بیان کرد و گفت: این جزوه برای براندازی نظام به معنی حذف اسلام از ایران، طراحی شده است و بررسی ادبیات آن نشان می دهد که به ادبیات حزب توده بسیار نزدیک است.

اجتمام***۱۴۲۹**۱۵۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۲۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.