سرعت پراید، ۴ قربانی گرفت

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد یک دستگاه سواری پراید و کامیون بنز و مرگ ۴ نفر خبر داد.
 
سرهنگ رضا سلبی در گفت و گو با ایسنا  در تشریح تصادفات شبانه‌روز گذشته در کشور با بیان اینکه ۲۷ فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور رخ داده است، گفت: ۳۳ تن نیز در اثر این تصادفات جان خود را از دست دادند.
 
وی با بیان اینکه در روز گذشته ۱۶۵ فقره تصادف منجر به جرح در کشور رخ داد گفت: این تصادفات موجب مجروحیت ۲۸۴ تن شد.
 
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی و توجه نکردن به جلو در صدر علت بروز تصادفات برون شهری روز گذشته قرار دارند، در مورد مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته گفت: در محور آستارا به تالش در استان گیلان بر خورد مرگبار یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون بنز موجب فوت چهار ۴ تن و مجروحیت یک تن دیگر شد.
 
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پراید یکی از علل بروز این تصادف بود گفت: کارشناسان پلیس‌راه متولیان ایمن‌سازی راه را در این تصادفات مقصر دانستند.
 
سلبی در ادامه به یک فقره تصادفات دیگر در کیلومتر ۷ محور رشت – انزلی در استان گیلان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که بین یک دستگاه سواری سمند و موتور رخ داد دو تن کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند که کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سمند را علت این حادثه تعیین کردند.
 
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه به واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۵ محور اراک به قم در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت توجه نکردن به جلو از جانب راننده رخ داد دو تن کشته و دو تن مجروح شدند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.