سرقت از ۴۶ مغازه با پیچ گوشتی

۲۵ام بهمن ،

سارقانی که با استفاده از پیچ گوشتی اقدام به شکستن قفل مغازه ها و سرقت از آنها کردند صبح امروز به ۴۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ گل صباحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی دریافت چندین گزارش مبنی بر سرقت از مغازه ها در سطح شهرستان کرج توسط تعدادی موتوسوار موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت که پرونده ای مبنی بر سرقت منزل از کلانتری محمد شهر به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

با تحقیقات اولیه در این رابطه و بررسی از مالباخته و فعال شدن گشت های نامحسوس ماموران اطلاعاتی در خصوص و فروش اموال مشکوک در مغازه فردی به نام پیمان در جاده محمد شهر با خبر و وی را دستگیر کردند.

این فرد در بازجویی ماموران عنوان داشت که اموال فوق را از اشخاصی به نام مهران و خلیل خریداری کرده که با شناسایی خلیل وی نیز عنوان داشت اموال را از فردی به نام اسماعیل خریداری کرده و از سرقتی بودن آن اطلاعی ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اذعان داشت: با بررسی سوابق اسماعیل مشخص شد وی از سارقان معروف و سابقه دار در کرج است که با تحقیقات تکمیل همدستان وی و مال خران شناسایی و نامبرده در منزل یکی از اقوام خود دستگیر پس از دو روز تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

این متهم در بازجویی ها به همدستی با افردای به نام میلاد و حسن و استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت در انجام سرقت ها اعتراف کرد.

وی در خصوص شیوه سرقت ها گفت: بین ساعت ۱۲ تا ۱۷ بعداظهر به وسیله موتورسیکلت مذکور و یک عدد پیچ گوشتی به شکست قفل مغازه ها اقدام به سرقت در شهرهای آستارا، قم، کرج، قزوین،اراک، نوشهر،چالوس کرده اند.

با دستگیری دیگر متهمان آنها به ۲۹ فقره سرقت از مغازه و دو فقره سرقت از منزل در کرج و ۱۴ فقره سرقت از مغازه در قم و آستارا اعتراف کردند.

در این رابطه سر مال خر به همراه هشت دستگاه لب تاپ و سه ساعت مچی دستگیر شدند.

متهمان که از اشخاصی سابقه دار در این رابطه می باشند تحویل مقامات قضایی شدند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.