سرقت با روش هیپنوتیزم کردن صاحب فروشگاه + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتاز نیوز

 پلیس لندن ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد یک سارق تردست صاحب مغازه‌ای را هیپنوتیزم کرده و سپس دست به سرقت زده است. به گزارش ممتاز صاحب فروشگاه به‌نام عزیز ۵۶ ساله ادعا کرده پس از هیپنوتیزم و به‌خواب رفتن توسط دزد متوجه سرقت پول‌ها و وسایل فروشگاهش نشده است.

سرقت با روش هیپنوتیزم کردن صاحب فروشگاه + تصویر

کارآگاه پلیس دیوبولاک در این باره می‌گوید: شگرد این دزد بسیار حیرت‌انگیز بوده است چون توانسته براحتی و بدون هیچ درگیری صاحب فروشگاه را هیپنوتیزم کند و هزاران پوند پول نقد را به جیب بزند و فرار کند.

مأموران به دنبال این شیاد تردست هستند تا دستگیرش کنند. تاکتیک سارق برای دزدی بسیار جالب توجه بوده و دوربین‌های مداربسته فروشگاه بخوبی از لحظه هیپنوتیزم و خواب مصنوعی صاحب فروشگاه فیلمبرداری کرده است.

سارق حتی موقع دزدی به آنچه که در صندوق بوده راضی نشده و از جیب این مرد نیز پول برداشته و با خونسردی فروشگاه را ترک کرده است.

سرقت با روش هیپنوتیزم کردن صاحب فروشگاه + تصویر

مأموران پلیس در پی شناسایی این سارق فراری هستند که ۳۰ تا ۳۵ ساله بوده و در زمان دزدی یک تی‌شرت یقه‌دار خاکستری پوشیده بود و یک شلوار جین به پا داشت. رئیس پلیس منطقه می‌گوید: قصد داریم با انتشار ویدئو و تصاویر این سارق هرچه سریعتر او را شناسایی و دستگیر کنیم.
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.