سرقت بزرگ قطار به تلویزیون می‌آید

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سریال در دو قسمت در شبکه بی‌بی‌سی تولید می‌شود و کریس چیبنال فیلمنامه آن را می‌نویسد.

جیم برودبنت در «سرقت بزرگ قطار» نقش تامی باتلر را بازی می‌کند.

 

رابرت گلسنتر بازیگر «هاسل»، تام چمبرز بازیگر «جاده واترلو»، تیم پیگات-اسمیت بازیگر «ساعت»، تام برد بازیگر «Hunted»، جیمز ویلبی بازیگر «تایتانیک» و جیمز فاکس بازیگر «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» بازیگران تیم کارآگاهی باتلر می باشند.

 

«سرقت بزرگ قطار» عنوانی است که به سرقت قطار پستی بریتانیا در سال ۱۹۶۳ داده شد. در جریان این سرقت، سارقان با میلیون‌ها دلار فرار کردند. در این سریال داستان سربازرس باتلر و تیم کارآگاهانش تعریف می‌شود که سعی در دستگیری سارقان دارند.

 

برودبنت دربارهٔ بازی در این مجموعه گفت: «خاطرات واضحی از تاثیر عمیق سرقت واقعی در ذهن دارم. با خواندن فیلمنامه از واقعیت‌های بسیاری درمورد این سرقت مطلع شدم. تامی باتلر از آن دست کارآگاهان سنت قدیم است، به نظرم بازی در نقش او بسیار مفرح باشد.»

 

قسمت اول در ۹۰ دقیقه تولید می‌شود و جولیان جرولد کارگردان آن است. قسمت دوم نیز فیلمی ۹۰ دقیقه‌ای به نام «A Copper’s Tale» است و در آن نیز سربازرس باتلر حضور دارد. این اپیزود را جیمز استرانگ می‌سازد.

 

قسمت دوم سریال ماجرای سرقت را از زاویه دید سارقان روایت می‌کند و بدین ترتیب بیننده تصویری کامل از ماجرا را می‌بیند. فیلمبرداری قسمت اول این سریال از ماه مارس آغاز شده است.

 

جیم برودبنت ۶۳ ساله برای بازی در فیلم «آیریس» برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. «بانوی آهنین»، «مولن روژ»، «دار و دسته نیویورکی» و مجموعه «هری پاتر» از دیگر فیلم‌های این بازیگر می باشند.

 
هالیوود ریپورتر / ۲ مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.