سرقت حساب بانکی از طریق موبایل بانک

پیرو وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سمنان با موضوع برداشت و سرقت وجه از حساب بانکی از طریق اینترنت پیگیری‌های ماموران در این زمینه آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: پیرو وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سمنان با موضوع برداشت و سرقت وجه از حساب بانکی از طریق اینترنت پیگیری‌های آغاز و اقدامات بخش فنی و اطلاعات جرایم پلیس فتا استان و همچنین با ردیابی آی‌پی فرد برداشت کننده شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.
 این مقام ادامه داد: طی بازجویی‌های فنی و مهندسی و مستندات پرونده متهم اعتراف به برداشت مبلغ هفت میلیون ریال از حساب شاکی از طریق موبایل بانک کرد.
پلیس فتا هشدار داد: پلیس فتا از طریق مطبوعات و رسانه‌ها بارها هشدارهای امنیتی را جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی به مردم عزیز در خصوص سرقت حساب‌های بانکی از طریق اینترنت، عابر بانک و همچنین موبایل بانک ارائه نموده است ولی متاسفانه هنوز شاهد چنین جرایمی در حوزه فضای مجازی هستیم.
این پلیس از مردم خواست همواره به هشدارها و اطلاع رسانی‌های پلیس فتا توجه لازم را داشته باشند تا دچار چنین آسیب‌هایی نشوند همچنین این معاونت به متخلفان در حوزه مجازی هشدار داد پلیس فتا با چنین جرایمی برخورد قاطع خواهد داشت./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.