سرقت کابل تلفن ۵۵۰۰ مشترک تبریزی را قطع کرد

۱۰م آذر ،

کد مطلب: ۸۵۷۰۹

تاریخ انتشار یافتن: ۱۰ آذر – ۱۶:۲۶

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

فرقانی از اقدامات امنیتی نظیر آلارم‌های اخطار دهنده برای درب حوزچه‌های مخابراتی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی و هموطنان مهم‌ترین عامل و کنترل در این زمینه برای مخابرات محسوب می‌شوند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی گفت: به دنبال سرقت کابل‌های زمینی مخابراتی ارتباط تلفنی ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک ثابت در تبریز قطع شد. 
 
مهدی فرقانی اظهار کرد: ارتباط تلفنی مشترکان مرکز ولیعصر و گلستان با سرقت کابل‌های زمینی مسیر آبرسان تا راهنمایی تبریز قطع شده است. 
 
وی افزود: اکیپ‌های مخابراتی در حال حاضر در هشت نقطه در حال کار می باشند تا با جایگزینی کابل‌های به سرقت رفته ارتباط مشترکان را دوباره برقرار کنند. 
 
فرقانی با اشاره به حساسیت و سختی کار برقراری دوباره ارتباط کابل‌ها گفت: برای نمونه تنها نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ زوج سیم باید با دقت به هم متصل شوند که سعی می‌شود تمام اقدامات تا پایان امروز به اتمام برسد. 
 
فرقانی از رخ دادن اقدام‌های مشابه سرقت کابل‌های مخابراتی در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: یک ماه قبل نیز سرقت کابل در منطقه طالقانی تبریز اتفاق افتاد که با تکرار این اقدامات امنیت ارتباطی هموطنان به خطر افتاده است. 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی ادامه داد: قبلا مواردی از سرقت کابل‌های هوایی به خصوص در مسیر روستاها اتفاق می‌افتاد که اقدام به سرقت کابل‌های زیرزمینی اخطاری برای مجموعه مخابراتی برای اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر در این زمینه است. 
 
فرقانی از اقدامات امنیتی نظیر آلارم‌های اخطار دهنده برای درب حوزچه‌های مخابراتی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی و هموطنان مهم‌ترین عامل و کنترل در این زمینه برای مخابرات محسوب می‌شوند. 
 
وی از هموطنان خواست تا به سبب نبود کار شبانه در بخش مخابراتی ملاحظه هرگونه اقدام مشکوک در این زمینه در سطح شهر را از طریق ۱۱۸ و ۱۱۷ به مخابرات اعلام کنند. 
 
بر اساس این گزارش در مسیر آبرسان تا راهنمایی ادارات و سازمان‌هایی چون دانشگاه بزرگ تبریز و صدا و سیما قرار دارند که با سرقت کابل‌های زیرزمینی مخابرات تلفن‌های آنان قطع شده است.

Bookmark and Share


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.