سرقت ۵۵ میلیونی از صندوق عقب

۲۱اردیبهشت،

سرقت ۵۵ میلیونی از صندوق عقب

عصرخودرو: مرد تبهکاری که با شگرد خاصی دست به سرقت چندمیلیون تومانی زده بود، پلیس پایتخت را به تکاپو انداخت.

به گزارش «عصرخودرو» چندی پیش مردی در تماس با ۱۱۰ از سرقت ۵۵ میلیون تومان پول خود خبر داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر خود را به صحنه سرقت رساندند.
این مرد که چهره‌ای آشفته داشت با صدای لرزان به ماموران گفت: از آنجا که یک واحد آپارتمان فروخته بودم، برای انتقال سند به دفترخانه رفتم و چون ۵۵میلیون تومان از پول خانه‌ام باقی‌ مانده بود آن را از خریدار در زمان ثبت‌ سند در دفترخانه که بسیار هم شلوغ بود تحویل گرفتم و همه پول‌ها را داخل کیف و صندوق عقب خودرویم گذاشته و به سمت خانه حرکت کردم.

وی افزود: نیم ساعت پیش بود که به جلوی خانه‌ام رسیدم و پیاده شدم تا در پارکینگ را باز کنم. در این میان متوجه بسته شدن صندوق عقب خودرویم شدم. وقتی نگاه کردم دیدم مرد موتورسواری کیف‌دستی‌ام را که حاوی ۵۵ میلیون پول و اسناد و مدارک بود، قاپیده و با سرعت بسیاری از من دور شد حتی نتوانستم فریاد بزنم و کمکی بخواهم.

بنا به این گزارش؛ دادیار شعبه ۱۰ دادسرای یافت‌آباد وقتی ادعاهای این پیرمرد را شنید دستور داد تیمی از ماموران به ردیابی‌های تخصصی دست بزنند و بتوانند ردی از دزدان که مشخص بود با زاغ‌زدن پیرمرد را در داخل دفترخانه شناسایی و وی را تعقیب کرده‌اند به دست آورند.

یکشنبه ۲۲ اردیبهشت   ۲۰:۴۹

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.