سرلشکر سلامی: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیازیم

فرمانده کل سپاه گفت: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی‌نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر نگردد.

به گزارش ممتازنیوز، سرلشکر حسین سلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: علامه مصباح با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

وی افزود: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آنها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آنها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی میرد.

سلامی با بیان اینکه آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد، گفت: علامه مصباح می دانست از چه موضوع مهمی دفاع می کند و جسارت و تهمت های دیگران او را از مسیر عدالت جدا نمی کرد. او به خوبی می دانست که بعد از سالها حکومت الهی تشکیل شده و ولی امر مسلمین جهان در مقابل مستکبران جهان که به تمامی تجهیزات و فنون نوین مجهز هستند ایستاده است، ما برای اولین بار حکومت تشکیل داده ایم و این عرصه، میدان بزرگی برای آزمایش همه آنهایی که به اسلام معتقدند ایجاد شده تا میزان بصیرت و بینش آنها در برابر امواج وسوسه دشمن سنجیده شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی افسرده و شکست خورده است. کسی که آمریکا را به زمین زد، امروز دیگر معمار فشار حداکثری و فشار حداکثری هر دو در هم شکست اند.

سلامی تاکید کرد: تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست و می بینید که چگونه بر کلمات و بیانات او حتی در خصوص واکسن تمرکز کرده اند و می خواهند مانع خط روشن و کلام نورانی او در هدایت بشر شوند.

وی گفت: اسرائیل از درون پوسیده شده و وضعیت آمریکا را هم می بینید، اما ما به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد و یا بر نگردد، آنها هرچه توطئه اندیشیدن به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.