سرلشکر فیروزآبادی: دولت iبه مشکلات مردم پاسخ سریع دهد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

تشکر فیروزآبادی از اقدامات قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سپاه در بازار ارز؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مهمترین مشکل مردم را معیشت، نظارت و کنترل قیمت‌ها دانست و بر لزوم پاسخگویی فوری دولت iبه مردم در قبال این مسائل تأکید نمود.

به گزارش تفسیری حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی با تبریک iبه مناسبت عید سعید قربان و اظهار‌ خشنودی از وسعت برگزاری مراسم عرفه و اقبال ملت بزرگ ایران را iبه تعظیم شعائر الهی که نشانه‌های تقوای قلوب است، اظهار داشت: این ملت سزاوار آن است که ما خدمتگزار آنها باشیم.

وی افزود: امروز متاسفانه مسائل مربوط iبه بازار ارز و قیمت‌ها که البته بخشی از آن ناشی از تحریم‌های دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است، مهمترین مسئله مردم، مسئله معیشت و نظارت و کنترل قیمت‌ها است. انتظار دارند دولت محترم که در بعضی صحنه‌ها کارآمدی خود را نشان داده است iبه حل و فصل آنها بپردازد و پاسخی سریع iبه مشکلات مردم بدهد.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: گفتگوی سیاستمداران در این دو سه ماهه نشان می‌داد که مجلس محترم iبه خاطر جلوگیری از گرانی‌ها تمایل iبه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد، حال که متاسفانه iبه هر سبب مردم افزایش قیمت‌ها را دنبال می‌کنند، دولت بایستی یارانه مردم را iبه موقع بپردازد و پرداخت یارانه‌ها iبه عنوان حق مردم و تعادل بخشی iبه معیشت مردم نبایستی مورد چالش قرار گیرد تا ان‌شاءالله در وقت خود مبلغ مقرر را دولت iبه دست مردم برساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید نمود: امروز مصلحت نظام اقتضاء می‌کند iبه پاسخ فشارهای دشمن و در جهت مقابله با اهداف آنها مسئولین تکیه اصلی خود را بر حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهند.

فیروزآبادی در پایان از اقدامات انقلابی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سپاه در برخورد با اخلالگران بازار ارز و طلا که iبه عنوان نفوذ‌ی‌های عوامل استکبار در داخل و در مرزها عمل می‌کردند، سپاسگزاری نمود.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.