سرمایه‌های خُرد و کلان باید در راستای عمران و آبادانی شهرها هزینه شوند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر گفت: اعتقاد داریم سرمایه‌های خُرد و کلان باید در راستای عمران و آبادانی شهرها هزینه شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی “بانک شهر” دکتر حسین پورزرندی در نشست با شهردار و مدیران شهری قم اظهار کرد: بانک شهر نسبت به خواسته‌های مدیریت شهری پاسخگو می‌باشد و این مهم را فلسفه تشکیل این بانک دانست.

پورزرندی با اشاره به اینکه بانک شهر باید هدف‌گذاری‌های خود را برای قرار گرفتن در جمع سه بانک برتر ایران تنظیم نماید خاطرنشان کرد، برای این منظور نیازمند همکاری شهرداری‌ها و افزایش سرمایه بانک هستیم.
 
نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر ضمن تاکید بر ارتقاء دیگر شاخصه‌های بانک شهر به منظور رسیدن به رتبه‌های نخست بانکداری در ایران گفت: مدیریت‌های شهری قم و دیگر کلان‌شهرها باید در این زمینه بانک شهر را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی کامل و صحیح به کارکنان و خانواده آنها جزو اصول ارتقای شاخصه‌هاست؛ سازمان انسانی و نگاه به انسان‌ها موتور محرکه برای ارتقای شاخصه‌ها محسوب می‌شود تا کارکنان از صمیم قلب برای سازمان کار کنند.

حسین محمدپورزرندی، نظارت مشتریان و نقد سازنده آنها نسبت به بانک را از دیگر اصول ارتقای شاخصه‌ها دانست و گفت: سامانه ۸۶۵۵ برای این نوع نظارت طراحی شده و اگر نقد سازنده مشتریان وجود داشته باشد، قطعاً اثرگذاری مثبتی را در تعالی بانک خواهد داشت.

وی شهرداری‌ها را مشتریان ویژه بانک شهر دانست و عنوان کرد: اعتقاد داریم سرمایه‌های خُرد و کلان باید در راستای عمران و آبادانی شهرها هزینه شوند و در حال حاضر کارهای عمرانی در چند کلانشهر کشور توسط شرکت‌های هولدینگ ما تحویل گرفته شده‌اند.

انتهای پیام /

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.