سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هیچگاه به هدر نمی رود

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورگفت : سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هیچگاه به هدر نمی رود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در نشست مشترک ائمه جمعه با مدیران آموزش و پرورش همدان گفت: بایدحوزه های علمیه بخشی از برنامه های پژوهشی ، تبلیغی و تربیتی را در آموزش و پرورش متمرکز کنند .
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش موجب خوشنودی مقام معظم رهبری مدالظله العالی می شود ،افزود: آموزش و پرورش یکی از نهادهایی است که بهترین ، متدین ترین و قانع ترین نیروها را دارد. 
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هیچگاه به هدر نمی رود اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش نیروهای لایق ،کارآمد و هوشمند داشته باشد ، همه مردم و مسوولان آرامش خاطر خواهند داشت.
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دین در تربیت انسان ها نقش بسیار موثری دارد و همه مکاتب برای تربیت پیروان خود از دین کمک گرفتند. وی ادامه داد: امام راحل(ره) نتیجه یک تربیت دینی است ، که پس از سال ها توانسته است در کشورهای منطقه الگوی برای بیداری اسلامی باشد. 
حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه آموزه های دینی تاثیر خاصی بر روی تربیت دارد افزود: همکاری و تعامل بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بر اساس نگاه و بینشی است که از آن می توان در امر تربیت کمک گرفت لذا تعامل و همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نیازمند فراهم کردن امکانات و سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی است. 
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه مدیران سرمایه های انسانی کشور هستند، افزود: ایران در حال حاضر با وجود اجرای طرح های عمرانی فراوان به کارگاه عمرانی تبدیل شده که این نتیجه تربیت صحیح نیروها است. 
وی با تاکید بر تاثیر گذاری برنامه های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مربی باید دین را آسان جلوه دهد و وفق و مدارا داشته باشد تا مردم به ویژه جوانان از دین گریزان نباشند.  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.