سرمایه‌گذاری نسل چهارم ارتباطات در جهان تا ۲۰۱۷ کمتر از ۲ میلیارد دلار می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تقاضای خریداری تجهیزات نسل چهارم ارتباطات در مناطق خاورمیانه-اروپا-آفریقا و آمریکای شمالی تا چهار سال آینده بر یکدیگر منطبق و کمتر از ۲ میلیارد دلار می‌شود.
 
 
 
به گزارش  تسنیم، براساس گزارشی از وال‌استریت ژورنال، تولیدکنندگان تجهیزات ارتباطی آمریکا با توجه به شکل گرفتن انقلاب خدمات نسل چهارم در اروپا، خاورمیانه و آفریقا درصدد فروش تجهیزات سخت‌افزاری روز به این مناطق می باشند.
اما موضوع اصلی این است که در حال حاضر سرمایه‌گذاری در این مناطق و در این حوزه بسیار کم است و تأمین تجهیزات تا راه‌اندازی سرویس‌ها قطعا زمان ویژه‌ای را می‌طلبد که شاید یک تا چهار سال زمان برای توسعه LTE ببرد.
 
خاورمیانه و اروپا امسال ۱٫۶ میلیارد دلار صرف خریداری تجهیزات LTE کرد
گفته شده که کشورهای حاضر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، در سالجاری بالغ بر ۱٫۶ میلیارد دلار صرف خریداری تجهیزات نسل چهارم کرده‌اند در حالیکه میزان سرمایه‌گذاری آن‌ها در سال ۲۰۱۱ در حدود ۵۹۹ میلیون دلار بوده است.
گفته می‌شود که میزان این سرمایه‌گذاری‌ها تا سال ۲۰۲۴ به ۲ میلیارد دلار خواهد رسید در حالیکه همین رقم سرمایه‌گذاری‌ها در آمریکای شمالی در این سال، ۲٫۲ میلیارد دلار خواهد بود.
آمریکای شمالی بعد از این مرحله، میزان سرمایه‌گذاری سالانه‌ای به زیر ۲ میلیارد دلار می‌رسد.
در سال ۲۰۱۷ نیز میزان سرمایه‌گذاری‌ها در دو منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) و آمریکای شمالی بر یکدیگر منطبق خواهد شد.
براساس این گزارش و با توجه به نقطه پیک برای سرمایه‌گذاری‌ها از سالجاری به بعد می‌توان انتظار بازخورد سرمایه‌گذاری‌ها را داشت.
 
رشد هواوی و اریکسون ظرف چهار سال آینده
گفته می‌شود با توجه به تمرکز دو وندور (فروشنده تجهیزات) هواوی و اریکسون بر روی نسل چهارم، ۴۰ و ۳۴ درصد از کل میزان تقاضاها برای این مناطق، از این دو وندور تأمین شود و از این جهت بزرگ‌ترین فروشندگان نسل چهارم طی یه تا چهار سال آینده خواهند بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.