سرمای “یلدا” در انتظار “تهرانی”‌ها / “پایداری هوا” در نیمه شمالی کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کارشناس هواشناسی گفت: طی سه روز آینده به سبب پایداری و سکون نسبی هوا در نیمه شمالی کشور، افزایش آلاینده های جوی در این مناطق از جمله تهران دور از انتظار نیست.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز”شنبه ۳۰ آذر ماه ۹۲″ بارش ها پراکنده برای شمال شرق و ارتفاعات جنوبی البرز و سواحل مرکز و شرق دریای خزر پیش بینی می گردد که از اوایل شب از میزان این بارش ها کاسته می گردد.

وی افزود: فردا”یکشنبه اول دی ماه ۹۲″ در مناطق جنوبی استان فارس و استان هرمزگان و جزایر جنوبی کشور و تنگه هرمز بارش باران دور از انتظار نیست و این شرایط در روز دوشنبه در استان های هرمزگان، جنوب کرمان و مناطقی جنوبی سیستان و بلوچستان وجود خواهد داشت و همچنین خلیج فارس امروز و دریای عمان و شرق خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج  می باشند.

گودرزی اظهار داشت: طی سه روز آینده به سبب پایداری و سکون نسبی هوا در نیمه شمالی کشور، افزایش آلاینده های جوی در این مناطق از جمله تهران دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوای تهران شب یلدا و همچنین طی فردا گفت: امشب  یلدای سردی در انتظار تهرانی ها خواهد بود همچنین وضعیت آب و هوای تهران امروز، صاف و غبارمحلی در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و برای فردا و روز دوشنبه صاف و غبارمحلی پیش بینی می گردد.

گودرزی ادامه داد: بیشترین میزان بارش ها طی ۲۴ ساعت قبل در ایستگاه آمل به میزان ۱۱ میلیمتر و در ایستگاه پل سفید به میزان ۹ میلیمتر و نیز در ایستگاه قراخیل به میزان ۹ میلیمتر گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.