سرمربی استرالیا: به جام جهانی صعود می‌کنیم

به نقل از فارس، سرمربیان دو تیم ملی نوجوانان عمان و استرالیا که در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا به دیدار هم می‌روند در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. این مسابقات از فردا آغاز می شود.

الستر ادوار در مورد هدف خود و تیم ملی استرالیا از حضور در این مسابقات گفت: هدف اصلی ما از شرکت در این رقابت‌ها ارائه بازی خوب مقابل تیم‌های هم‌گروه است.ابتدا قصد ارائه یک نمایش خوب و سپس صعود به جام جهانی را داریم.

وی افزود: در راه آماده سازی با تیم تایلند چه در مرحله مقدماتی و هم در دیدار دوستانه روبرو شدیم، سپس به عربستان رفتیم و با تیم‌های امارات، چین و عربستان بازی کردیم. با تیم‌های ملی بولیوی و چین هم روبرو شدیم و در آخر در اردویی در امارات با تیم ملی این کشور بازی کردیم و آماده برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

سرمربی تیم ملی استرالیا در مورد اینکه کدام تیم شانس صعود از این گروه را دارد گفت: تمامی تیم‌ها در این گروه کیفیت خوبی دارند ما قبلا دو بار با تایلند بازی کردیم که در بازی اول باختیم و در بازی بعدی به پیروزی رسیدیم. نتایج تیم‌ها بسیار نزدیک به هم است. همکاران من تیم‌های عمان و عراق را بسیار خوب آنالیز کردند. گروه بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم تمامی تیم‌ها شانس صعود دارند.

به گزارش فارس، پس از سرمربی استرالیا، لئون دوست سانتود سرمربی تیم ملی تایلند در مورد هدفش از حضور در این رقابت‌ها گفت: هدف اصلی ما ارائه یک بازی خوب و زیبا است. از لحاظ تاکتیکی خیلی کار کردیم. مشکل اصلی ما جمع کردن بازیکنان بود که به دلیل حضور در مدارس کارمان را سخت می‌کرد.

وی افزود: ۳۰ روز است تیم را جمع کردیم. با تیم‌های ملی لائوس، استرالیا، ژاپن و عربستان بازی کردیم. امیدوارم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین کیفیت را ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه کدام تیم‌ها شانس صعود از این گروه را دارند اظهار داشت: پیشینه این مسئله خیلی سخت است. در مسابقات زیر ۱۶ ساله‌ها همه تیم‌ها خیلی حرفه‌ای کار کردند و آماده هستند. فوتبال در لحظه اتفاق می‌افتد و تیمی که شانس بیشتری داشته باشد امکان صعودش هم بیشتر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.