سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین: برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کنیم

۴ م دیماه ،

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: با قهرمانی در مسابقات بین المللی جام فجر راه تیم برای موفقیت در لیگ برتر هموارتر شد.

پیام خانلری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تیم بسیار خوب و جوانی در پیکارهای بین المللی جام فجر داشتیم که به شایستگی قهرمان مسابقات شد. در حال حاضر هم شرایط تیم شهرداری ورامین در مسابقات لیگ برتر کشور خوب است وبرای قهرمانی می جنگد.

وی گفت: قبلاً هم در بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی جام فجر به عنوان مربی تیم ملی امید تجربه مربیگری داشتم وبه همین سبب کار در مسابقات جام فجر امسال برایم سخت نبود.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین ادامه داد: به نظر من جام فجر این دوره جایی برای خودنمایی تکواندو کاران جوان بود که به خوبی توانستند توانایی خود را اثبات کنند وبا این روند فکر می کنم شرایط بسیار خوبی در مسابقات لیگ برتر نیز داشته باشیم وبه قهرمانی امیدواریم.

خانلرخانی تصریح کرد: در واقع تیم شهرداری ورامین ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم قهرمان سال قبل را در اختیار گرفته که پتانسیل خوبی برای موفقیت دارند و با اینکه امسال در جام فجر تیم های خوبی شرکت نداشتند اما حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان ما محسوب شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.