سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان: ظاهرا مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی وجود ندارد

۲۷ آبان ،

سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان، گفت: در صورتی که مشکلی در خصوص اعزام به مسابقات جهانی وجود داشت، فدراسیون جهانی به ما اعلام می کرد.

داوود رضا سلطانی سرمربی تیم واترپلوی جوانان، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جهانی استرالیا از هفته آینده آغاز و ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها، مشخص شدند و آنها در اولین دیدار به مصاف ترینیدادو توباگو می روند.

وی گفت: پیش از این در حین برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان در چند مسابقه تدارکاتی نیز حضور پیدا کردند که خوشبختانه در روند آماده سازی واترپلوئیست ها تاثیر بسزائی داشت و آخرین مرحله تمرینات نیز تا وقت اعزام به استرالیا در تهران پیگیری می شود.

سلطانی افزود: در این رقابت ها جوانان کشورمان به مصاف تیم های ملی تریندادو توباگو، یونان، رومانی و ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در ۲ دیدار به جمع ۱۲ تیم برتر مسابقات صعود خواهیم کرد که ما امیدواریم با پیروزی در مقابل تیم های تریندادو توباگو و ازبکستان این اتفاق به هدفمان برسیم.

وی یادآور شد؛ البته تیم های یونان و رومانی از تیم های قدرتمند این رشته می باشند و پیروزی در مقابل این تیمها بسیار کار سختی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و ما امیدواریم از این پس از سوی مسئولان وزارت ورزش امکانات بهتری در اختیار تیم های اعزامی به مسابقات جهانی، قرار دهند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.