سرمربی را مدیرعامل مشخص می‌کند

جام جم آنلاین: علی فتح الله زاده در واکنش به خبر وزارت ورزش وجوانان که امیر قلعه نویی را سرمربی جدید استقلال معرفی کرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌کند.

علی فتح الله‌زاده در جمع خبرنگاران پس از پایان جلسه هیات رییسه استقلال در وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در تمام دنیا سرمربی یک باشگاه را مدیرعامل انتخاب می کند.

وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربی گری «امیر قلعه نویی» گفت: این خبر گمانه زنی است چرا که اکثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، قلعه نویی سرمربی استقلال باشد.

فتح الله زاده خطاب به رسانه‌ها گفت: باید دو روز دیگر صبر کنید تا تکلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید که سرمربی استقلال چه فردی است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته پرویز مظلومی و امروز امیر قلعه نویی برنامه‌های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه کرده‌اند.

فتح الله‌زاده با تایید اینکه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه‌نویی است ، اظهار داشت: از آنجا که هنوز موضوع مدیرعاملی استقلال شفاف نشده است و هر روز عده‌ای می‌گویند فرد دیگری است و یک روز بنده می‌شوم باید صبر کنیم نخست تکلیف مدیرعاملی استقلال مشخص شود.

وی افزود: بحث امروز این بود که اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری کنیم.

فتح الله زاده تصریح کرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر نیز در این دو روز تکلیف مدیرعامل استقلال را مشخص کند.

وی در خصوص وضعیت روانی حاکم برجلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا که ما چند ماهی است که داریم با همدیگر کار می کنیم.

فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل کنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

وی در ادامه در خصوص رابطه خود با احمد رسولی نژاد رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته رابطه خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی که در طول یک هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض کرد که حاضر نبودم در این نشست شرکت کنم.

وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم که به این نشست بیایم.

مدیرعامل فعلی استقلال در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم که بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود کار کند.

وی گفت: اما هنوز زود است که در خصوص استقلال تصمیم گیری کنیم به نظر من باید تا شنبه صبر کنیم.

فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود با وزیر ورزش و جوانان به ترکیه نیز گفت: از وزیر خواستم که عملکردم در استقلال را به دقت بررسی کند و اگر به این نتیجه رسید که موفق بوده ام بگذارد کار خود را ادامه دهم.

وی افزود: مدیرعاملی استقلال از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری کند.

فتح الله زاده تصریح کرد: در هر حال اگر وزیر ورزش نخواهد که در این پست فعالیت کنم ، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم کرد.

وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعامل باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یکی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، ۳۰ درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

وی افزود: به شخصه معتقدم که مدیرعامل نباید در کار سرمربی تیم دخالت کند.

فتح الله زاده افزود: وزیر قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری کار کن ، اطاعت می کنم و اگر بگوید برو ، می روم.

وی در واکنش به پرسشی در این باره که پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام کرده که امیر قلعه نویی هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته ، گفت: او به عنوان یک گزینه جدی مطرح است و اکثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تکلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می کند. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.