سرمربی کویت : تنها سلاح ما مقابل حملات بی وقفه است

۱فروردین ۱۳،

سرمربی کویت : تنها سلاح ما مقابل حملات بی وقفه است

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : سرمربی تیم ملی فوتبال کویت با ابراز رضایت ازآمادگی بازیکنان تیمش برای دیدار با ایران گفت: حملات بی وقفه ، تنها سلاح ما در دیدار با ایران نیست.

به گزارش فوتبال آنلاین از رسانه های کویت ، ˈ گوران توواریچˈروز دوشنبه در کنفرانس خبری ، افزود: در طول هفته قبل، تمرینات آماده سازی خوبی را برای دیدار با ایران انجام دادیم و یک دیدار دوستانه با فلسطین برگزار کردیم که برای ما مفید بود.

وی دربارهٔ غیبت ˈفهد العنزیˈ وˈولید علیˈ در دیدار فردا مقابل ایران و تاثیر غیبت آنها بر بازی کویت، گفت:درغیاب این بازیکنان ۲۳ بازیکن خوب در اختیار داریم که توانایی اجرای برنامه های تاکتیکی مورد نظر و دست یابی به نتیجه مطلوب در این دیدار را دارند.

وی دربارهٔ وضعیت ˈ مساعد ندا ˈ، ˈ عامر المعتوق ˈ ، ˈ خالد محمد ابراهیم ˈ و ˈحمد امان ˈ بازیکنانی که پیش از این دچار مصدومیت شده بودند ، گفت : این بازیکنان در تمرینات حاضر شده و تمرینات خود را برگزار کردند و برای دیدار با ایران آماده می باشند.

ˈجراح العتیقیˈ کاپیتان تیم فوتبال کویت نیز در این کنفرانس خبری ، آمادگی بازیکنان این تیم را خوب ارزیابی کرد و افزود: بازیکنان کویت به نکات فنی پیرامون ضعف و قوت تیم ایران که از سوی کادرفنی بیان شده است به دقت گوش کرده اند و در این راستا تمرینات خوبی را انجام داده اند.

وی ازتماشاگران کویت خواست با حضور در ورزشگاه تیم فوتبال این کشور مقابل ایران را حمایت کنند تا با کسب امتیاز این دیدار سبب خوشحالی مردم کویت شوند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.