سرمربی کره جنوبی حرفهایش را پس گرفت

۲۷خردادماه،

چوی کانگ هی در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر کره‌جنوبی، دربارهٔ وضعیت تیمش پیش از بازی فردا گفت: دیدار برابر ایران بازی آخرمان است و چیزی که اهمیت دارد این است که می‌خواهیم این بازی‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم. ما به دنبال این هستیم که خیلی خوب این بازی‌ها را تمام کنیم. بازیکنان ما بسیار خوب آماده این بازی شده‌اند. تمرکزمان فقط روی این دیدار و برد برابر ایران است.

وی افزود: ما اردوی بلند مدتی را پشت سر گذاشتیم و به لحاظ فیزیکی و بالانس تیمی در بهترین شرایط قرار داریم.

سرمربی کره دربارهٔ ترکیب این تیم در بازی فردا گفت: ما گزینه‌های زیادی را برای بازی فردا داریم. من به عنوان سرمربی کره هیچ نگرانی بابت ترکیب یازده نفره‌ی بازی فردا ندارم و اطمینانم روی همه بازیکنان است. مطمئن هستم هر کدام از آنها در ترکیب باشند بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند.

وی افزود: این دیدار بازی خانگی‌ماست. یک مقدار مشکلاتی وجود داشت و ما تلاش کردیم آنها را برطرف کنیم.

چوی در پاسخ به اینکه شعار فیفا این است که “فوتبال رشته‌ی زیبایی‌هاست” اما شما با حرف‌هایتان پیش از بازی این رشته زیبا را به جنگ تبدیل کردید گفت: من دربارهٔ آن حرف‌ها دیگر صحبتی ندارم. ما به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم. من واقعا نمی‌دانم آن حرفهایم را چطور منعکس کردند. سرمربی ایران به حرفهایی که از قول من زده شد واکنش نشان داد و دیگر اکنون همه چیز تمام است و باید ما به فکر بازی زیبا باشم.

چوی دربارهٔ وضعیت آب و هوایی اولسان و احتمال بارش باران در ساعت برگزاری بازی هم گفت: هر چه قدر باران ببارد ما کاری نداریم و تنها بازی معمولی خودمان را انجام می‌دهیم و آماده این دیدار هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.