سرمربی الاهلی: نتیجه بازی برگشت را به نفع خود تغییر می دهیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈکارل یارولیمˈ شامگاه چهارشنبه پس از نتیجه مساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران در ورزشگاه فولادشهر افزود: بازی خوبی بود؛ سپاهان دوست داشت در این بازی پیروز شود و ماهم دوست داشتیم ببریم.

وی در مورد وقت کشی بازیکنانش گفت: به بازیکنانم توصیه کردم که از لحظات استفاده کنند و این موضوع به بازیکن بستگی دارد.

وی با بیان اینکه قصد وقت کشی در این بازی را نداشتیم، اظهار داشت: وقتی بازیکن مصدوم می شود ما نمی توانیم در این کار دخالت کنیم.

سرمربی تیم الاهلی درمورد تعویض مورالس و تعلل او درخارج شدن از زمین تصریح کرد: مورالس ضربات آزاد تیم ما را می زند و قبل از اینکه تابلو تعویض بالا برود یک ضربه به سود ما اعلام شد.

وی ادامه داد: مورالس دوست داشت این ضربه را بزند و به خاطر همین با تاخیر از زمین بیرون آمد.

یارولیم اظهارداشت: تیم سپاهان در نیمه دوم قصد داشت از پشت ۱۸ قدم به گل برسد اما موفق به اینکار نشد.

وی افزود: تیم سپاهان از نتیجه میزبانی برخودار بود و مقابل تماشاگرانش به میدان رفت و دوست داشت برنده این دیدار باشد و همین عامل انگیزه بازیکنان این تیم را برای حمله افزایش داده بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و الاهلی عربستان سعودی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دوتیم سپاهان و الاهلی عربستان را ˈلیو کوک مانˈ از هنگ کنگ با کمک دو هموطن خود به نام های ˈچونگ مینگˈ به عنوان کمک داور اول و ˈچوچون کیتˈ به عنوان کمک داور دوم قضاوت کردند.

ناظر این بازی هم ˈمازن رمضانˈ از لبنان بود.

پ/۷۱۳۲/۱۰۱۱/ ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.