سرمربی الغرافه: با جوانان و نوجوانان‌مان برابر سپاهان بازی کردیم!

۱۰اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر معتقد است صعود نکردن سپاهان از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدشانسی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب صادق در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. در این بازی کار سختی داشتیم و می‌خواستیم از ضد حمله‌ها استفاده کنیم اما توپ‌های الغرافه به راحتی از دست رفتند. معتقدم در خط دفاعی بد کار کردیم. با این حال از عملکرد بازیکنان جوان و نوجوان خود راضی هستم و آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. درست است که این رقابت کاملا تشریفاتی بود اما برای بازیکنان جوان ما که حتی در خود قطر نیز فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کنند، توانست تجربه خوبی باشد و بر این اساس از عملکرد این بازیکنان رضایت کامل دارم.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ی نحوه برخورد با تیمش در ورود به ایران، اظهار کرد: از هر لحاظ تیم سپاهان میزبانی خوبی داشت. هر چیزی که نیاز داشتیم بیش از آن به ما ارائه می‌کردند. من به سهم خود تشکر می‌کنم. باشگاه هم در این خصوص قدردانی خواهد کرد.

حبیب صادق در ادامه با تمجید از سپاهان افزود: سپاهان یک حریف سرسخت برای ما بود چرا که این تیم سابقه حضور مستمر در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و تجربه بسیاری کسب کرده است. معتقدم این تیم با بدشانسی حذف شد. باخت سپاهان برابر الاهلی عربستان منجر به حذف این تیم شد. تیم‌های این گروه با اختلاف کمی از هم پیشی گرفتند اما در نهایت از صعود به مرحله بعدی خوشحالیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه این مسابقه را تا چه حد به عنوان یک بازی تدارکاتی در نظر گرفتید عنوان کرد: در طول ماه‌های قبل ۷ بازی فوق‌العاده مشکل داشتیم. در بازی برابر سپاهان که معتقدم جنبه تمرینی داشت از بازیکنان جوانتر بهره گرفتیم. علاوه بر اینکه نتیجه این بازی برای ما مهم نبود، می‌خواستیم بازیکنان جوان در شرایط سخت بازی‌های آسیایی قرار گیرند چرا که این امر برای آینده الغرافه خوب است. خوشحالم جوانان الغرافه به صورت مردانه جنگیدند. همچنین از گلی که زدیم می‌توان به عنوان یک امتیاز مثبت یاد کرد. باید آماده شویم تا ۴ روز آینده در جام امیر قطر برابر حریف سرسختی قرار گیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.