سرمربی بارسلونا: رئال مادرید خطرناکتر شده است

به گزارش ایرنا، ‘تیتو ویلانوا’ در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو افزود: رئال مادرید در طول دو دیدار خود در هفته نخست جام باشگاههای برتر اسپانیا (لالیگا) و نیز، بازی رفت سوپرجام شکست خورده و این وضعیت موجب شده است این تیم در دیدار برگشت سوپرجام بسیار زهردارتر و خطرناکتر باشد.

رئال مادرید دیدار رفت را در ورزشگاه نیوکمپ ۳ بر ۲ به بارسلونا باخت و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب (چهارشنبه) به وقت مادرید – یک بامداد به وقت تهران- فرصت دارد با جبران این شکست و غلبه بر بارسلونا، جام را از آن خود کند.

ویلانوا گفت: رئال مادرید اکنون به جای آسیب پذیر بودن، خطرناک شده است و به همین دلیل، در دیدار امشب در خانه خود تلاش خواهد کرد از همان دقیقه نخست به گل دست یابد.

وی تصریح کرد : رئال مادرید در حالت عادی نیز به دلیل داشتن بازیکنانی سرشناس، خطرناک است و این عقیده که بارسلونا در مادرید بازی راحتی‌ خواهد داشت، درست نیست.

سرمربی بارسلونا با این حال از پیش بینی اینکه چه تیمی برنده سوپرجام اسپانیا خواهد بود، خودداری کرد و گفت:

در هر بازی با رئال مادرید ، گذشته مهم نیست چون در این دیدارها تیم پیروز وجود ندارد بلکه معمولا تیمی که مدعی پیروزی است ، شکست می‌‌خورد .

وی افزود: اینکه بارسلونا بازی‌های قبلی‌ خود را با پیروزی به پایان رسانده به این معنی‌ نیست که پیروزی در برنابئو راحت تر از ورزشگاه‌های دیگر باشد. ما می‌‌دانیم که این دیدار دشوار است و باید تلاش کنیم با وجود فشارها، گلی را به ثمر برسانیم تا جام را بدست آوریم.

ویلانوا خاطرنشان کرد: اگر قادر به کنترل توپ و در اختیار داشتن آن نباشیم، رنج خواهیم برد ولی من مطمئن هستم اگر گل هم بخوریم به آنها گل خواهیم زد.

وی در تحلیل دیدار تیمش با رئال مادرید و تاکتیک تیم حریف گفت: مادریدی‌ها مانند همیشه وقتی با ما روبرو می‌‌شوند ، از دقیقه نخست بازی روی دروازه ما فشار خواهند آورد و تلاش خواهند کرد بلافاصله گلی را به ثمر برسانند و موجب ایجاد ابهام و ناامیدی در تیم ما شوند.

وی در مورد ارزیابی وضعیت تیم رئال مادرید در مقایسه با بارسلونا که در همان آغاز فصل پنج امتیاز از حریفش عقب مانده است، اظهارداشت: هنوز فقط دو هفته از آغاز فصل جدید گذشته است و رئال مادرید فرصت دارد تا پایان فصل امتیازات زیادی را کسب و مانند فصل گذشته حتی رکورد کسب امتیازات را بشکند .

سرمربی بارسلونا افزود: در فصلی که ما هر سه عنوان قهرمانی لیگ، جام حذفی و جام قهرمانی اروپا را بدست آوردیم، همانند وضعیت کنونی رئال مادرید در دو بازی نخست فقط یک امتیاز کسب کرده بودیم اما دو بازی برای ارزیابی وضعیت یک تیم کم است.

اروپام **۱۲۳۴** ۱۵۵۱** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۹۶۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.