سرمربی تراکتورسازی تبریز: باشگاه تا هفته آینده به تعهدات خود عمل کند

قلعه نویی عصر پنجشنبه به دنبال برتری چهار بر یک تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر بازیکنان در حالیکه کمتر از دو هفته به پایان رقابت های فصل باقی مانده است، کمتر از ۵۰ درصد قراردادشان را گرفته اند که این موضوع برای تیمی مثل تراکتورسازی شایسته نیست.

وی گفت: بازیکنانم در بازی امروز مخلصانه تلاش کردند و نتیجه گرفتند و از این بابت به آنها تبریک می گویم و معتقدم که این پیروزی ابتدا از آن مردم و سپس بازیکنان است.

وی بیان کرد: البته در بازی امروز دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم، در نیمه اول بدترین نمایش تراکتورسازی و دوران مربیگری من بود،اما در نیمه دوم با تغییر سیستم و تعویض هافبک های میانی، تراکتور واقعی خودش را نشان داد و نتیجه گرفت.

قلعه نویی گفت: در این بازی به خصوص نیمه دوم یک بازیکن به نام تراکتورسازی بهترین عملکرد را داشت، اما در این میان تاثیر ‘فلاویو لوپز’ بر بازی و نتیجه آن مشهود بود و این بازیکن بیشتر از این می تواند تاثیرگذار باشد.

وی بار دیگر با انتقاد از حل نشدن مشکلات مالی در تیم اظهار کرد: اگر خواهان تراکتور آسیایی هستیم، باید آدم ها و فکرهای بزرگی داشته باشیم و دوست دارم سال آینده نیز با این تیم هم برابر رقبای داخلی و هم خارجی به شرط تامین شروطم مربیگری کرده و نتیجه بگیرم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه چهار بر یک پرسپولیس تهران را شکست داد و با ۶۲ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

۷۲۳۳/۵۸۷**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۲۹۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.