سرمربی تراکتورسازی نمی‌شوم/بازیکنی که خوب بازی نکند،خودش را خراب می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

در خصوص استعفای مجید جلالی و  احتمال پیشنهاد سرمربیگری تراکتورسازی از سوی هیئت مدیره این باشگاه به وی اظهار داشت: من به هیچ وجه قصد مربیگری ندارم و نمی‌توانم سرمربیگری تراکتورسازی را عهده‌دار شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتورسازی می‌تواند با توجه به جو موجود در دیدار با راه‌آهن سورینت نتیجه لازم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به دست آورد؟»، گفت: باید همه منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین تصریح کرد: همه بازیکنان برای بهتر شدن وضعیت تیم سهم یکسانی دارند و من هم مثل بقیه بازیکنان برای بازگشت تیم به روزهای اوج تلاش می‌کنم. امیدوارم در شرایط موجود هر چیزی که خیر است اتفاق بیفتد.

کریمی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «ماندن یا رفتن جلالی تا چه میزان می‌تواند در عملکرد تراکتورسازان تاثیرگذار باشد؟»، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در تبریز برای جلالی افتاد، می‌توانست برای هر مربی دیگر هم رخ دهد. این اتفاقات طبیعی بود و جلالی که یک مربی باتجربه است در نهایت به این نتیجه رسید که استعفا دهد. در نهایت باید بگویم اگر هواداران فکر می‌کنند با دعوا چیزی درست می‌شود، امیدوارم همه مشکلات برطرف شود.

وی با انتقاد از برخی سوالات خبرنگاران تاکید کرد: برخی اوقات خبرنگاران می‌گویند که فلان بازیکن از روی عمد بازی نمی‌کند تا سرمربی تیم را خراب کند ولی اگر بازیکن خوب بازی نکند تا مربی خودش را خراب کند قبل از اینکه مربی مورد اتهام قرار بگیرد خودش خراب می‌شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.