سرمربی تیم تنیس گاز تهران: داوری در سطح لیگ برتر نبود/ تعداد تیم‌ها بیشتر شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

borna ghasemi-4-2-2.jpg

سرمربی تیم تنیس گاز تهران گفت: برگزاری بازی‌های لیگ برتر iبه صورت متمرکز برای تنیس ایران بسیار کارساز است.

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: نکته مثبت این دوره از مسابقات لیگ برتر تنیس این است که بازی‌ها iبه صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و این موضوع می‌تواند iبه پیشرفت و آمادگی بازیکنان کمک کند.

وی ادامه داد: با برگزاری دوره‌ای مسابقات، بازیکن تمرین‌های خود را منظم دنبال می‌کند و در لیگ و تورنمنت‌های بین‌المللی نیز می‌تواند حضور داشته باشد. از سوی دیگر با حضور پنج تیم در لیگ برتر، جایی برای اشتباه وجود ندارد و مسابقات از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشند، iبه گونه‌ای که اگر یک بازی بالا یا پایین می‌شد شاید iبه جای جایگاه اول، تیم ما در جایگاه سومی مسابقات قرار داشت؛ بنابراین مسئولان لیگ باید طوری مدیریت نمایند که تعداد تیم‌ها بیشتر شود.

احمدوند با ابراز عدم رضایت از داوری و وقت برگزاری مسابقات لیگ برتر، تصریح نمود: داوری واقعا در سطح بازی‌های لیگ برتر نبود و امیدوارم در دور برگشت رقابت‌ها کمیته‌ داوران iبه این موضوع توجه کند. همچنین در این مسابقات چند تیم شهرستانی حضور دارند و وقت آنها در صبح آزاد است و فکر می‌کنم برگزاری مسابقات از ساعت ۱۴ منطقی نمی باش.

سرمربی تیم تنیس گاز تهران، با بیان این که از عملکرد این تیم راضی است، گفت: با توجه iبه این که در این مسابقات نقاط ضعف بسیاری داشتیم، از هفته‌ آینده تمرین‌های خود را پیگیری می‌کنیم، اما در کل با توجه iبه میزان تمرین‌هایی که انجام داده بودیم از عملکرد تیم راضی هستم، iبه ویژه اشکان شکوفی که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود iبه نمایش گذاشت، همچنین شایان مهدی زاده که فکر می‌کنم iبه سریعی در قسمت دو نفره جزو بازیکنان ثابت تیم ملی شود، اما از انوشا شاهقلی انتظار عملکرد iبهتری داشتیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.