سرمربی تیم فوتبال استرالیا از فیفا انتقاد کرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ‘هولگر اوسیک’ اظهار داشت : این دیدار بعد ازظهر روزدوم ژوئن (۱۳خرداد) درعمان برگزار می شود ودر این زمان درجه حرارت در این منطقه بسیار بالاست.

وی افزود:ازاینکه درجه حرارت بالای عمان دراین زمان، سلامت بازیکنان استرالیا را تهدید کند، نگرانی دارم.

به گزارش رویترز، فیفاساعت پنج به وقت محلی که مصادف با ساعت ۱۳به وقت گرینویچ می باشد را برای برگزاری این دیدار در نظر گرفته است و در این زمان درجه حرارت عمان به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

مربی آلمانی تیم فوتبال استرالیا در کنفرانس خبری که روز سه شنبه برگزار شد، تاکید کرد: ما به حل این مشکل از سوی فیفا امیدواریم زیرا بازی کردن در این زمان منطقی نیست.

وی افزود:متاسفانه کسانی برای انتخاب برگزاری مسابقات تصمیم می گیرند که خودبه هنگام برگزاری مسابقه در اتاق های مجهز به وسایل خنک کننده حضور دارند و شرایط واقعی زمین مسابقه را درک نمی کنند.

یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال استرالیا نیز به رویترز گفت : این فدراسیون برای دومین بار با ارسال نامه ای به فیفا نسبت به زمان انتخاب شده برای برگزاری این دیدار اعتراض کرده است.

اوسیک در پاسخ به سوالی پیرامون تغییر زمان برگزاری این دیدار به زمان مناسب با کنایه گفت: با فیفا مدت زمان طولانی کار کرده ام و میزان بذل و بخشش آنها را می دانم .

۷۱۳۲/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۰۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.