سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان: جوانی و انگیزه باعث برتری ما شد

تیم فوتسال گاز خوزستان روز جمعه در هفته ششم مسابقه های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران در شهر اهواز با نتیجه ۵ بر ۴ تیم راه ساری را شکست داد.

ˈحیدر فرهادیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست این بازی به رغم اینکه بازیکنان ما خوب ظاهر شدند، لیکن این نیمه را با نتیجه ۳ بر یک از دست دادند که دو گل آن ناشی از شوت راه دور و کمانه کردن بود.

وی اضافه کرد: در فاصله دو نیمه، ضمن اشاره به توانایی های بازیکنان خود و کارایی نیروی جوانی شان، آنان روی به دوندگی و سرعت دادن به بازی آوردند، به طوری که موفق شدند در مقابل تیم پرتجربه راه ساری، بازی ۳ بر یک باخته را به پیروزی ۴ بر ۳ مبدل کنند.

فرهادی گفت: بازیکنان تیم فوتسال گاز خوزستان به رغم بازی های قبلی که در ثانیه های آخر، بازی را به حریفان خود واگذار می کردند، در این بازی با درس گرفتن از مسابقات قبلی و کسب تجربه موفق شدند تیم با تجربه راه ساری را شکست دهند و به نخستین برتری خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران دست پیدا کنند.

وی افزود: بازیکنان ما در این دیدار به خوبی دستورات داده شده را به اجرا گذاشته به همین دلیل از آنان و نحوه بازی آنها رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان اظهار داشت: این تیم که اولین سال حضورش در لیگ برتر فوتسال را تجربه می کند، کلا از بازیکنان بومی استان خوزستان شکل گرفته است.

تیم فوتسال گاز خوزستان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال در شهر مشهد به دیدار تیم فرش آرا می رود.

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.