سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران:به فکر بازی های المپیک باشیم

‘ حسن رستمی ‘ پس از کسب رده نهمی دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در ترکیه توسط تیم ایران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود : در صورتی که از هم اکنون برای تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران برنامه ریزی کنیم من به جرات می توانم بگویم که تیم کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان در بلغارستان بر یکی از سکوهای قهرمانی خواهد ایستاد.

وی با ابراز تاثر از عدم حضور تیم ایران در میان تیم های برتر دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در ترکیه اظهارداشت : تیم ایران برای حضور در این مسابقات ، کمتر از دو هفته در اردو بسر برد ، با این مدت کم ، تیم ایران با کسب سه پیروزی ، یک تساوی و یک شکست در رده نهم رقابتهای جهانی جای گرفت که نتایج در خور توجهی بود. افزون بر آن شرکت در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان جوان این تیم نیز بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن تیم ایران در گروهی سخت و در دور مقدماتی این مسابقات اظهارداشت :تیم ایران به همراه تیم های روسیه و اوکراین قهرمان و نایب قهرمان رقابتهای فوتبال بازی های المپیک ناشنوایان و اروپا و ونزوئلا تنها با یک شکست مقابل تیم روسیه و آن هم با اختلاف یک گل از صعود به مرحله دوم این مسابقات بازماند.

این شکست از شایستگی های بازیکنان ایران نمی کاهد و من از عملکرد آنان در مجموع راضی هستم با اینکه در دیدار با تیم های روسیه و اوکراین اشتباهات نیز انجام دادند.

رستمی با اشاره به اعتراض تیم ایران به کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جهانی ناشنوایان در خصوص گروه بندی صورت گرفته ، گفت : در این خصوص به کمیته برگزاری مسابقات اعتراض کردیم و آنان نیز پذیرفتند و قرار است از دوره آینده گروه بندی ها به صورت سیدبندی صورت گیرد تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود.

وی در باره تیم های شرکت کننده در دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در ترکیه اظهارداشت : به جز شش و یا هفت تیم ، دیگر تیم ها در سطح حضور در این مسابقات نبودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در باره چگونگی میزبانی ترکیه نیز گفت : ترک ها میزبانی متوسطی داشتند ، آنها زمین های مناسبی برای برگزاری مسابقات

در نظر نگرفته بودند و بین ورزشگاه ها و هتل اسکان تیم ها فاصله زیادی بود.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۶۸۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.