سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: به حضوری قدرتمند دراینچیون می اندیشم

تیم فوتسال بانوان کشورمان برای حضور درمسابقات جام جهانی کوچک که از اوایل آذر برگزار می شود از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال به طور رسمی دعوت شدند.

شهرزاد مظفر ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: حضور بانوان ایرانی دراین رقابت ها بسیار مهم و ارزشمند است چرا که این مسابقات از سوی فیفا و تمام کشورهای قدرتمند فوتسال کاملا مورد بررسی قرار می گیرد و حضور قدرتمند بانوان ایرانی دراین رقابت ها می تواند جایگاه بانوان کشورمان را در آسیا و جهان تغییر دهد.
 وی افزود: مسابقات جام جهانی کوچک از ۱۳ الی ۱۹ آذر به میزبانی کشور پرتغال برگزار می شود که تیم کشورمان برای نخستین بار دراین رقابت ها شرکت می کند به طور قطع دراین رقابت ها همانند سالهای گذشته کشورهای برتر جهان دعوت خواهند شد و حضور تیم هایی همچون اسپانیا، برزیل، پرتغال و روسیه سطح کیفی این رقابت های را بالا می برد.
وی ادامه داد:‌حضور بانوان ما دراین رقابت ها بسیار ارزشمند است چرا که می توانیم تجربه بانوان فوتسال کشورمان را ارتقا دهیم و درمسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ کره جنوبی با آمادگی کامل و قدرتمند مقابل حریفانمان حاضر شویم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بیان داشت: به منظور افزایش آمادگی بانوان فوتسالی کشورمان قرار شد قبل از اعزام تیم پرتغال ملی پوشان کشورمان، تیم ملی روسیه طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر چند دیدار دوستانه و تدارکاتی برگزار کنیم به طور قطع این دیدار تدارکاتی می تواند در سطح ارتقای فوتسال کشورمان و رفع نواقص قبل از حضور در جام جهانی فوتسال موثر باشد.
وی خاطرنشان کرد: ما تمام سعی خود را می کنیم تا بتوانیم درمسابقات جام جهانی در میان قدرتهای برتر فوتسال عملکرد مطلوبی نشان دهیم و قدرت بانوان محجبه ایرانی را به رخ همگان بکشانیم. /ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.