سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان هند: از ادامه همکاریم با فدراسیون هند خبری ندارم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

سرمربی تیم والیبال نوجوانان هند با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در جام نهم گفت: فکر نمی کنم دیگر فدراسیون والیبال هند مایل iبه همکاری با من باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، “آب هی مان یوسینگ” در نشست خبری بعد از بازی با تایلند افزود: هدف تیم والیبال نوجوانان هند از حضور در جام نهم، حضور در چهار تیم برتر این رقابت ها بود. وقتی بازیکنان در برابر ژاپن مغلوب شدند و iبه جمع چهار تیم برتر راه نیافتند، بسیار بسیار گریه نمودند و مدت ۱۷ ساعت تا بازی بعدی در برابر سریلانکا نخوابیدند.

وی با بیان اینکه همین موضوع و نداشتن انگیزه سبب شکست در برابر سریلانکا شد، گفت: تیم والیبال نوجوانان هند شایستگی و توانایی قرار گرفتند در جمع چهار تیم برتر را داشت اما بدشناسی آورد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان هند تاکید نمود: هند حتما در دوره آینده این رقابت ها جبران خواهد نمود. هند در شش دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت نموده است که یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو عنوان سومی ره آورد آن است. تیم هند یک مقام نایب قهرمانی جهان را نیز دارد که در دیدار نهایی برابر ایران مغلوب شد.

وی تصریح نمود: iبه هر حال این دوره از رقابت ها برای تیم ما همه شد اما عملکرد خوبی نداشتیم و عنوان هفتمی را iبه دست آوردیم. فکر نمی کنم دیگر فدراسیون والیبال هند تمایل برای
ادامه همکاری من داشته باشد. اما اگر در تیم ماندم برای دوره بعد حتما جبران خواهیم نمود.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان هند نیز در این نشست گفت: امروز بازی خوبی در برابر تایلند انجام دادیم هر چند بازیکنان انگیزه بسیاری برای این بازی نداشتند. بازیکن شماره ۱۶ ما در این بازی مصدوم شد و من هم که در بازی پیشی تاندول پایم کشیده شده بود، هنوز iبهبود کامل نیافتم.

سرمربی تیم والیبال تایلند که عنوان هشتمی این رقابت ها را پذیرش شکست در برابر هند از آن خود نمود، در نشست خبری بعد از بازی حضور نیافت./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.