سرمربی تیم ملی گلبال: شناخت کاملی از نقاط ضعف و قوت کانادا داشتیم

‘افشین زند کریمی’ جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: من و همکارانم در کادر فنی به کرات نقاط ضعف و قوت تیم کانادا را به ملی پوشان توضیح داده بودیم و خوشبختانه آنان هم بخوبی دستورات ما را در زمین اجرا کردند و توانستند در دومین بازی خود نیز پیروز شوند.

تیم گلبال جمهوری اسلامی ایران جمعه شب موفق شد تیم ملی کانادا را با حساب ۹ بر ۲ شکست دهد. تیم کشورمان روز پنجشنبه نیز تیم ملی چین، قهرمان بازیهای پارالمپیک پکن را با حساب ۹ بر ۵ شکست داده بود.

آقای زند کریمی با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیم گلبال کشورمان در دو بازی نخست، گفت: هدف ما این است که به عنوان تیم اول از گروه خود به دوره بعدی مسابقات صعود کنیم.

تیم ایران در گروه ‘بی’ رقابت های گلبال بازیهای المپیک با تیم های چین، کانادا، بلژیک، الجزایر و کره جنوبی هم گروه است.

سرمربی تیم ملی گلبال ایران درباره بازی روز شنبه این تیم با بلژیک گفت: تیم بلژیک از جمله تیم های خوب این دوره از مسابقات است و ما امشب ضمن آنالیز کردن بازی این تیم در مقابل الجزایر، نکات لازم را به بچه ها گوشزد خواهیم کرد که فردا با شناخت کامل به دیدار حریف بروند.

وی در مورد پیش بینی کسب مدال توسط این تیم، اظهارداشت: من هیچ وقت بازیها را پیش بینی نمی کنم چون معتقدم پیش بینی کردن نتایج مسابقات ورزشی آن هم در میدان بزرگی مثل پارالمپیک کار اشتباهی است، اما به مردم خوب مان اطمینان می دهم که همه تلاش خود را برای موفقیت و کسب افتخار برای کشورمان انجام خواهیم داد.

وی افزود: تیم گلبال ایران در بازیهای پارالمپیک پکن در سال ۲۰۰۸ به رتبه نهم بسنده کرد و تمام هم و غم ما در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ این است که نتیجه ای به مراتب بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

آقای زند کریمی تاکید کرد: شرایط فنی، جسمی و روحی و روانی تیم نسبت به دوره قبل به مراتب بهتر است و همه بچه ها در آمادگی کامل به سر می برند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آسیب دیدگی سید مهدی سیاحی در لحظات پایانی دیدار با کانادا، گفت: آسیب دیدگی سیاحی جدی نیست و انشاءالله وی به بازی بعدی تیم می رسد.

‘هدف ما این است که در بازیهای بعدی نیز همچون دیدار با چین و کانادا، با قدرت تمام به میدان برویم و در عین حال به بچه ها گوشزد کرده ایم که هیچ یک از حریفان را دست کم نگیرند و دچار غرور کاذب نشوند.’

وی تاکید کرد: دست کم گرفتن حریفان و احساس غرور، سمی مهلک برای هر تیمی است و انتظار ما از اعضای تیم این است که بدون واهمه از نام و نشان حریفان و بدون غرور پا به میدان بگذارند و از همان ابتدا نیز با قدرت برای پیروزی بجنگند.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۵۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.