سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه: دیگر حریف کشورهای عربی هم نمی‌شویم

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه گفت: در پی افت واترپلو طی چند سال قبل در حال حاضر حریف کشورهای عربی هم نمی‌شویم.

مسعود جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: قرار بود سال قبل مسابقات جام باشگاه‌های آسیا iبه میزبانی کویت برگزار شود که متاسفانه این رقابت‌ها برای چندمین بار لغو شد و در حال حاضر در انتظار نامه کنفدراسیون شنای آسیا هستیم.

وی گفت: قرار است این بار نیز این بازی‌ها در کویت برگزار شود اما با توجه iبه بد قولی این کشور بعید می‌دانم این بازی‌ها در این دوره نیز برگزار شود.

جعفری در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر افزود: با توجه iبه برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان در حال حاضر رقابت‌های لیگبرتر تعطیل است و امیدواریم مشکلی در خصوص اعزام تیم iبه رقابت‌های جهانی استرالیا پیش نیاید.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر این رشته در وضعیت خوبی iبه سر نمی‌برد و iبه سبب بحث تعلیق و عدم حضور در مسابقات مختلف واترپلوئیست‌های بزرگسال انگیزه کافی برای انجام تمرینات و پیگیری برنامه‌های خود ندارند و تا وقتیکه اردوهای تیم ملی برپا نشود وضعیت iبه همین مشکل است و در آینده شرایط حادتر خواهد شد.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه یادآور شد: با وجود اینکه فدراسیون با مشکلات بسیاری از جمله تعلیق روبرو است اما مسئولان نسبت iبه این موضوع هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند و برای این رشته ارزشی قائل نیستند و برای برطرف کردن مشکلات و رفع تعلیق اقدامی انجام نمی‌دهند و از سویی دیگر رقابت‌های لیگ برتر در سطح بالایی برگزار نمی‌شود و پس از برگزاری یک دیدار تا وقت آغاز بازی بعدی اطلاع رسانی نمی‌شود و تیم‌ها در بلاتکلیفی iبه سر می‌برند.

وی اظهار داشت: iبه اعتقاد بنده تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی استرالیا با وجود شرایط موجود نمی‌تواند عملکرد قابل قبولی را از خود iبه نمایش بگذارد اما در حال حاضر حضور آنها در مسابقات می‌تواند جان تازه‌ای iبه واترپلو بدهد.

جعفری افزود: وقتیکه واترپلوئیست‌ها طی ۱۵ سال قبل بین ۷ الی ۱۴ میلیون از باشگاه‌های خود دستمزد می‌گرفتند ورزشکاران در رشته‌های والیبال و بسکتبال بدون دریافت دستمزدی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند اما متاسفانه در این مدت این رشته سیر نزولی را طی کرده و درحال حاضر این رشته‌ها iبه دنبال حضور در لیگ‌های جهانی و المپیک می باشند اما در حال حاضر تیم ملی در مقابل کشورهای عربی شکست می‌خورد و با ادامه این روند در آینده خجالت زده‌ خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تا وقتیکه بحث تعلیق در فدراسیون وجود دارد نمی‌توان توقع بسیاری از فدراسیون داشت و البته پیش از تعلیق نیز در شرایط خوبی iبه سر نمی‌بردیم و امیدوارم در این برهه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش فکری iبه حال سرمایه‌های این رشته بکنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.