سرمربی تیم والیبال لیونگ چین:کاله قدرتمندترین تیم حاضر در این رقابت‌هاست

۰۵اردیبهشت،

سرمربی تیم والیبال لیونگ چین در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل کاله، گفت:‌ به نظرم ایرانی‌ها قدرتمندترین تیم حاضر در این رقابت‌ها را در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) شنگ ‌شنگ چین پس از باخت لیونگ مقابل کاله اظهار کرد: اول به تیم ایران تبریک می‌گویم. ایرانی‌ها یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این مسابقات را در اختیار دارند. آن‌ها از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند. تیم ما هم تمام تلاش خود را در بازی مقابل کاله به کار برد، از عملکرد بازیکنانم ممنونم. سعی کردیم تغییراتی بوجود آوریم اما بازی خوب ایرانی‌ها این اجازه را به ما نداد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وجود آنالیزور در تیم خوب بهره می‌برید؟ گفت: خیر، ما آنالیزور نداریم و کمک مربی تیم این کار را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسشی دربارهٔ مهمان‌نوازی‌های ایرانیان، گفت: کشور ایران و چین رابطه دوستانه‌ای با هم دارند. مردم ایران بسیار مهمان‌نواز می باشند، عوامل هتل، مترجم و دوستان ما در ایران برخورد بسیار خوبی داشتند و باید از آن‌ها تشکر کنم البته غذاهای ایرانی در چند روز اول هیچ مشکلی نداشت اما بعد از چند روز دیگر میلی به خوردن آن‌ها نداشتیم و چند تن از بازیکنان تیم ما دچار دل‌ درد شدند.

همچنین مینگ ژانگ، کاپیتان تیم لیونگ چین نیز گفت: ایرانی‌ها واقعا تیم خوبی دارند، آن‌ها هماهنگ‌تر از ما بازی کردند و پیروز شدند. هدف ما این بود که در این مسابقات شرکت کنیم و تجربه به دست آوریم و خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.