سرمربی تیم والیبال میزان خراسان: با تمام قوا به مصاف سایپا می‌رویم

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تاکید کرد: با تمام قوا مقابل سایپای البرز قرار می‌گیریم.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، افزود: بازی سنگینی با نایب قهرمان فصل قبل داریم و تمام تلاش ما این است که با امتیاز به مشهد بازگردیم.

وی ادامه داد: از امروز هفته پرفشاری را خواهیم داشت و تا چهارشنبه آینده سه بازی سنگین در پیشرو است اما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و برای هر بازی در زمان خودش فکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پیروزی و شکست تیم سایپا مانند تیم‌های اول تا سوم جدول است اما از آنجایی که چند بازی را در پنج گیم پیروز شده امتیاز پایین‌تری دارد پس نباید قدرت این تیم فراموش کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: سایپا ملی‌پوشان ارزنده‌ای دارد و امیدوارم یک روز کم اشتباه در مقابل آن‌ها داشته باشیم.

قوچان‌نژاد با بیان اینکه بازی‌های لیگ‌برتر والیبال نزدیک است، افزود: ما مثل دیگر تیم‌ها پر مهره نیستیم اما نتایج خوبی کسب کردیم و این نشان می‌دهد که در لیگ امسال دقت و تمرکز بیشتر یک تیم را پیروز می‌کند.

وی شرایط روحی تیمش را مطلوب خواند و گفت: بازیکنانم می‌خواهند از این شرایط خود دفاع کنند و به این باور و شخصیت رسیده‌اند که یک تیم مدعی بوده و برای حضور در بالای جدول تلاش می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.