سرمربی تیم والیبال کاله استعفا داد/ عطایی: هنوز هم به قهرمانی تیمم اعتقاد دارم

۰۲م آذر ،

untitled-22.jpg

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال باشگاه کاله پس از سومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)َ، تیم والیبال کاله قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر والیبال و مدعی اصلی کسب عنوان اول در مسابقات فصل جاری، در هفته‌های قبل متحمل سه باخت در مقابل تیم‌های میزان خراسان، پیشگامان کویر یزد و آلومینیوم المهدی شد.

بهروز عطایی سرمربی این تیم بلافاصله بعد از باخت سه بر صفر مقابل آلومینیوم در رختکن با بازیکنانش خداحافظی کرد و طی گفتگویی با بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از کناره گیری از مسئولیت خود به عنوان سرمربی گفت: اینکه چرا در هفته‌های قبل نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و انتظارات را برآورده کنیم به بررسی بیشتر نیاز دارد.

در این مقطع زمانی نمی‌توانم جمع بندی درست و همه جانبه‌ای داشته باشم و سبب اصلی مشکلات را بیان کنم. فکر می‌کنم یکی از مواردی که سبب شد بعد از یک باخت کاملا شکننده باشیم این بود که توقع از تیم ما بسیار بالاست. بعد از اولین باخت به کاله شرایط روحی بازیکنان به شدت افت کرد و همین موضوع روی شرایط فیزیکی آنها نیز تاثیر گذاشت.

وی افزود: چنین مواردی باید آسیب شناسی شود، در فصل‌های قبل هم شاهد بودیم تیم‌هایی مثل داماش، گیتی پسند و غیره نیز بعد از چند باخت به سختی توانستند خود را جمع کنند؛ البته من هنوز هم معتقدم کاله در این فصل بخت اول قهرمانی است و نباید فراموش کنیم که سال قبل نیز یکی دو باخت داشتیم اما موفق به کسب قهرمانی شدیم. سعی کردیم از نظر روحی و روانی بسیار با تیم کار کنیم، اصلا قبول ندارم که بازیکنانم کم کاری یا بی توجهی داشتند. اعتقاد دارم که همه تلاش خود را انجام دادند و بدون شک مشکلات پیش آمده نیز با درایت بالای مدیریت باشگاه برطرف می‌شود.

عطایی در پاسخ به این سوال که واکنش مسئولان نسبت به استعفای شما چه بوده؟ تاکید کرد: نمی‌دانم، فعلا فقط با سلیمانی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و به هر حال شخص آقای سلیمانی مسئول است که چه تصمیمی بگیرد. اما به هر حال من خود را عضوی از مجموعه کاله می‌دانم و به عنوان مربی در این باشگاه متولد شده‌ام و هنوز هم معتقدم این تیم می‌تواند قهرمان فصل باشد.

وی در پایان در خصوص این سوال که اگر به قهرمانی کاله اعتقاد دارید چرا نمی‌ایستید و مبارزه نمی‌کنید، گفت: سال قبل وقتی که بازیهای هفته نهم تمام شد من با اطمینان گفتم که قهرمان خواهیم شد و دیدید که این اتفاق هم روی داد. اما امسال حس خوبی ندارم و تصور می‌کنم باید قدری استراحت کنم و به عملکرد خود بیندیشم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.