سرمربی شاهین بوشهر: هنوز برای بقای این تیم درلیگ برتر امیدواریم

به گزارش ایرنا، اصغر کامیاب شامگاه یکشنبه درکنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران افزود: روند تیم درسه هفته گذشته رو به رشد بوده است واگر با هیمن شرایط ادامه دهیم در لیگ برتر می مانیم.

وی اضافه کرد: سطح فوتبال و تجربه تیم استقلال از شاهین بالاتر است اما بازیکنان ما با تمام توان در میدان دویدند و توانستیم نیمه اول با یک گل پیش بیافتیم .

سرمربی تیم شاهین بوشهر ادامه داد: اگر بیشتر دقت می کردیم و داور نیز خطای روی طالب لو که منجر به کرنر شد را می گرفت گل تساوی را دریافت نمی کردیم.

کامیاب بیان کرد: با دوندگی بی امان بازیکنان کمترین فضا در اختیار نفرات تیم استقلال قرار گرفت اما حضور بازیکنان حریف در زمین ما که همگی در سطح بین المللی هستند به بازیکنان ما استرس وارد کرد و نتوانستیم با حفظ نتیجه پیروز میدان باشیم .

سرمربی شاهین بوشهر اضافه کرد: سه بازی دیگر در پیش رو داریم و سایر تیم‌های پایین جدول نیز بازی‌های سختی دارند که هر تیمی باهوش تر فوتبال کند، در لیگ برتر می ماند.

وی درباره حاشیه های موجود در این تیم گفت: شرایط نسبت به سه هفته پیش خیلی تغییر کرده است و بچه های ما با انگیزه خوبی فقط به دنبال کسب نتایج مورد نیاز برای حفظ سهمیه استان بوشهر در لیگ برتر هستند.

کامیاب درمورد داوری این دیدار اظهارداشت: در این دو هفته اخیر داوری به ضرر شاهین بوده است.

وی افزود: اگر درهفته قبل دروازه بان تیم مس با آن خطای فاحش که مورد تایید کارشناسان داوری قرار گرفت اخراج می شد، شرایط به نفع ما رقم می خورد . دربازی امروز نیز با خطای مسلم روی طالب لو کرنری بدست آمد که منجر به گل مساوی استقلال شد.

سرمربی شاهین یادآورشد :بازگشت علی انصاریان به شاهین به درخواست خودش و احساس نیاز برای کمک به شاهین بوده است که از بابت این کار ارزشمند او از وی تقدیر می کنم .

دیداردو تیم شاهین بوشهر و استقلال تهران بعد ظهر روز یکشنبه با نتیجه مساوی یک بر یک در ورزشگاه شهید بهشتی پایان یافت. ک/۲

۷۲۰۳/۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۱۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.